یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

زبان فارسی دخترا
سلام = شلام,سالوم,سالن,سیلام,سل,سیلوم و...!!
دختر = دخمل,دخی و...!!
پسر = پسمل,پسل و...!!
عزیزم = عجیجم,ججیجم,عژیژم ، عسیسم...!!
دوست ندارم = اصنشم نِی خوام,باهات قهلم,نوموخوام شداتو بشنفم,
نمیدونم = نیدونم,قلبمو شیچوندی بلو و...!!
نمیخورم=نیخولم,میل ندالم و...!!
دوست = دوکس,دوس,دوش و...!!
گفتم شاید بعضی از پسرا معنی این حرفا رو نفهمن
وظیفم بود ترجمه کنم...!!
لازم می شه یه روزی ...!!:D

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 20:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

لعنت ﺑﺮ ﻫﺮ چی ﻓﺎﺻﻠﻪ اس ﺗﻮ ﺩﻧﻴﺎ … . . .
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﭼﺮﺍ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﻦ ﺑﺎﺱ ﺍﺯ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﺩﻭﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﺁﺧﻪ ؟ چیه فک کردی پست شکست عشقیه؟! نه عزیزم ، اینجا از این قرتی بازیا نداریم!!!!

اوضاع آمار خیلی بده بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد :|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 16:39
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خداییش خیلی حال میده ها !
فامیلیت صالح باشه !
بعد اسم بچه ات رو بزاری ساحل !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 15:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 15:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگه یه روز مجبور بشی یک از 2جای زیر رو تحمل کنی،کدوم رو ترجیح میدی ؟؟؟
1.یه اتاق یک متری با 100 تا پشه مالاریا.
2یه خونه100متری با 3تا دهه "هشتادی"
.
.
.
.
.
خر نشیا، جای نیش پشه خوب میشه ولی اگه روانی بشی.....

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انقدر به مشکلاتم خندیدم

که بهشون بر خورده دارن دهنمو آسفالت می کنن

گم شین کصافتا چقد بی جنبه ان این مشکلات اصاب ندارنا
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعد از مرگم یه LCD بزارین بالای قبرم
استاتوس های منو به صورت اسلاید پخش کنید
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 22:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 21:50
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ