یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ضمن تبریک سال 1393 و آرزوی موفقیت برای تو ..

میخواستم عرض کنم که من امسال قصد ازدواج و تشکیل خانواده ندارم!

لطفا سبزه هات رو به نیت یکی دیگه گره بزن!!!

با تشکر
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 12:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

جملات پر کاربرد نســـــــل جوان در عیــــد 93:
.

.

نمیـــــــام ، حوصـــــله نــدارم... ولــــــم کنین ، ایــــنا کیـــن دیگه...
سرم درد میـــــکنه ،
ای خدا منو بکـــــش! پس کی میــــرن؟؟ آخه ایـــنم شد عـــــــید؟؟!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 18:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگما یه وقت زشت نباشه



من از این موبایل گرونا ندارم هی فرت وفرت از زیبایی هام عكس بگیرم بذارم تو شبكه های اجتماعی خوب خوشگلم چی كار كنم میخوام یه وقت ملت محروم نمونن از این نعمات الهی
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لطفا متن زیر را طوری بخوانید که انگار یک وزنه صد کیلویی روی سینه تان قرار گرفته
یا درحال زور زدن واسه اجابت مزاج هستید:
آره لعنتی تو خیلی پستی بگو بگو من برات چی بودم یه لعنتی آشغال کثافت ؟
تبریک میگم شما الان یک رپر هستید :| ^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اینایی ک ساپورت باطرح گورخرمیپوشن


دقیقامیخان چیوثابت کنن؟!



1-گورخرتنهاست ب یادش باشیم



2-انسان یاگورخر چ تفاوت دارد



حیوان حیوان است دیگر



3-من گورخرم



4-چشات گورخرمیبینه



5-من از اول این ساپورت رو داشتم



گورخر ادای منو درمیاره



6-ب یاد همه گورخران درگذشته!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:07
+2
xroyal54
xroyal54
چند وقته...

چندگاهیست وقتی می گویم :
اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن
باآمدن نام دلربایت دلم نمی لرزد...

چندگاهیست وقتی می گویم :
صلواتک علیه و علی آبائه
به یاد مصیبتهای اهل بیتت اشک ماتم نمی ریزم...

چندگاهیست وقتی می گویم:
فی هذه الساعة
دگر به این نمی اندیشم که در این ساعت کجا منزل گرفته ای...

چندگاهیست وقتی می گویم :
و فی کل الساعة
دلم نمی سوزد که همه ساعاتم از آن تو نیست...

چندگاهیست وقتی می گویم :

ولیا و حافظا
احساس نمی کنم که سرپرستم، امامم کنار من ایستاده و
قطره های اشکم را به نظاره نشسته است...

چندگاهیست وقتی می گویم :
و قائدا و ناصرا
به یاد پیروزی لشکرت، در میان گریه لبخند بر لبم نقش نمی زند...

چندگاهیست وقتی می گویم:
و دلیلا و عینا
یقین ندارم که تو راهنما و نگهبان منی...

چندگاهیست وقتی می گویم :
حتی تسکنه أرضک طوعا
یقین ندارم که روز حکومت تو بر زمین،من هم شاهد مدینه فاضله ات باشم...

چندگاهیست وقتی می گویم :
و تمتعه فیها طویلا
به حال آنانی که در زمان دراز حکومتشیرین تو،
طعم عدالت را می چشند غبطه نمی خورم...

اما چندگاهیست دعای فرج را چند بار میخوانم
تا هم با آمدن نامت
دلم بلرزد
هم
اشکم بریزد
هم در جست و جویت باشم،
هم سرپرستم باشی،
هم به حال مردمان عصر ظهور غبطه بخورم و
هم احساس کنم خدا در نزدیکی من است...
السلام علیک یا ابا صالح مهدی (عج)
Photo: ‎چند وقته...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن<br />
باآمدن نام دلربایت دلم نمی لرزد...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
صلواتک علیه و علی آبائه<br />
به یاد مصیبتهای اهل بیتت اشک ماتم نمی ریزم...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم:<br />
فی هذه الساعة<br />
دگر به این نمی اندیشم که در این ساعت کجا منزل گرفته ای...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
و فی کل الساعة<br />
دلم نمی سوزد که همه ساعاتم از آن تو نیست...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
ولیا و حافظا<br />
احساس نمی کنم که سرپرستم، امامم کنار من ایستاده و <br />
قطره های اشکم را به نظاره نشسته است...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
و قائدا و ناصرا<br />
به یاد پیروزی لشکرت، در میان گریه لبخند بر لبم نقش نمی زند...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم:<br />
و دلیلا و عینا<br />
یقین ندارم که تو راهنما و نگهبان منی...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
حتی تسکنه أرضک طوعا<br />
یقین ندارم که روز حکومت تو بر زمین،من هم شاهد مدینه فاضله ات باشم...<br />
<br />
چندگاهیست وقتی می گویم :<br />
و تمتعه فیها طویلا<br />
به حال آنانی که در زمان دراز حکومتشیرین تو،<br />
 طعم عدالت را می چشند غبطه نمی خورم...<br />
<br />
اما چندگاهیست دعای فرج را چند بار میخوانم<br />
تا هم با آمدن نامت<br />
دلم بلرزد<br />
هم<br />
اشکم بریزد<br />
هم در جست و جویت باشم،<br />
هم سرپرستم باشی،<br />
هم به حال مردمان عصر ظهور غبطه بخورم و<br />
هم احساس کنم خدا در نزدیکی من است...<br />
السلام علیک یا ابا صالح مهدی (عج)‎
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 14:24
+5
xroyal54
xroyal54
بر چهره پر ز نور مهدي صلوات ... بر جان و دل صبور مهدي صلوات ...
تا امر فرج شود مهيا بفرست ... بهر فرج و ظهور مهدي صلوات...
Photo: ‎بر چهره پر ز نور مهدي صلوات ... بر جان و دل صبور مهدي صلوات ...<br />
تا امر فرج شود مهيا بفرست ... بهر فرج و ظهور مهدي صلوات...‎
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 14:13
+5
fereshte
fereshte
دلم ی دوست خوب میخواد پر از معرفت و مهربونی پر از مردونگی پراز امید........ولی حیف  تواین زمونه دشمن آدم بهترین دوستشه چون کاری بات نداره حداقل..
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 22:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داشتم تو کلاس از اول تا آخر با دوستم حرف میزدم ،
استاد آخرای کلاس دیگه از دستم خسته شده بود گفت:
پنج دیقه مونده دیگه حرفاتو جمع بندی کن
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 13:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این جواد خیابانی یه جوری به اینا که اومدن تست گزارشگری بدن گیر میده و یه جوری تحقیرانه باحاشون صحبت میکنه انگار نه انگار که خودش خدای سوتیه ...
نمونه ای از فرمایشات استاد :
- هر تیمی که ببازه یعنی اینکه بازی رو باخته!
- حالا یک فرصت تلخ برای چلسی!
- باران هم به شدت می وزه!
- کریم انصاری فرد هیچ نسبتی با برادران انصاری فر نداره! به خصوص با محمد حسن!
- ساعت 1 بامداد امروزه، نه، امروز نیس. دیگه رفتیم تو فردا پس الان فرداست، دیگه نمی تونیم بگیم امروز، الان 1 بامداده فرداس...
ایگواین حمله می کنه... البته کاکا هستش چون ایگواین 20 دقیقه پیش تعویض شد! :|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 13:46
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ