یافتن پست: #ات

mary jun
mary jun
غصه هایت ک ریخت تو هم همه را فرامش کن
دلت را بتکان
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین
بگذار همان جا بماند
فقط از لا ب لای اشتباهاتت ی تجربه را بیرون بکش
قاب کن و بزن ب دیوار دلت
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 11:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من نمیتونم لایک کنم و کامنت و پست بذارم
یهویی شانسی ی اتفاقایی میفته
شرمنده ی دوستای گلم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/5 - 21:02
+4
fereshte
fereshte
سیگار نمیکشم  نه اینکه نکشیده ام  آخرین باری که روبه رویم چشمهایش را بست  آخرین نخ را کشیدم .... بعد ترک کردم او را   خاطراتش را  و  سیگارم را ... تمام آنچه را که... آرامم میکرد
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 23:42
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بی اتفاق تازه ای امسال هم گذشت
کی می شود به نام تو تحویل سال من ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:33
+3
mary jun
mary jun
این ک خیلیا هستن ک بوی عطر تورو میدن
این ک خیلیا هستن ک تیکه کلامای تورو دارن
این ک خیلیا هستن ک مث تو میخندن
این ک خیلیا هستن ک ....
اینا فقط نمی تونه ی اتفاق باشه
اینا....
ی عذابه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:23
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:01
+3
xroyal54
xroyal54
این روزها ...

این روزها سرگرم دنیا شده ایم !!!

شرمنده ام اما...

این روزها یاری ات در میان ادمیان غریبه شده است

این روزها تورا ...تورا که بهانه ی حیاتی از یاد برده ایم

این روز ها از خاطرمان برد ه ایم 1174سال است تا ظهور فقط

فقط 313نفر فاصله داریم

این روزها از یاد برده ایم برای با تو بودن کافیست به یادت باشیم ،

برایت دعا کنیم

دنیای این روز های ما اینگونه است

وتا تو نیایی...

بیا ...

بیا ....

بیا تا روزهایمان رنگی بگیرد
Photo: ‎این روزها ...<br />
<br />
این روزها سرگرم دنیا شده ایم !!!<br />
<br />
شرمنده ام اما...<br />
<br />
این روزها یاری ات در میان ادمیان غریبه  شده است<br />
<br />
این روزها تورا ...تورا که بهانه ی حیاتی از یاد برده ایم<br />
<br />
این روز ها  از خاطرمان برد ه ایم 1174سال است تا ظهور فقط<br />
<br />
فقط 313نفر فاصله داریم<br />
<br />
این روزها از یاد برده ایم برای با تو بودن کافیست به یادت باشیم ،<br />
<br />
برایت دعا کنیم<br />
<br />
دنیای این روز های ما اینگونه است<br />
<br />
وتا تو نیایی...<br />
<br />
بیا ...<br />
<br />
بیا ....<br />
<br />
بیا تا روزهایمان رنگی بگیرد‎
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختره تو  استاتوس زده لباسای عیدم انقدر قشنگه..!
من نه کاری به اون ۶۷نفری که لایک کردن دارم،
نه اون ۳۰ و خرده ای نفری که کامنت گذاشتن.،،
من فقط به نیت اون ۵ تا احمقی که اینو اشتراک گذاری کردن، ۵بار سرمو کوبیدم به دیوار!
.
.
.
.
.
.
.
ینی تنها چیزی که الان منو آروم میکنه اینه که گزینه حمله نظامی هنوز رو میز اوباماس

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم میخواد به بعضیام بگم اینقد میری حموم خودتو میشوری, ادکلن میزنی خوشبو بشی خوبه ها, ولی ی دفه هم چشماتو بشور واقعیتای دورو برت رو ببین, یکمم بو انسانیت بگیر, قول میدم ادمتر حسابت کنن...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 20:14
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ