یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دیشب پیام دادم به دوستام
.
.
.
.
.
.
.

___________________

در این خط ها با نوشته هات در این روزای پایانی سال برامی یک یادگاری بنویس!

.
.
.
.
اولی: برو عامو شارژ ندارم
دومی:سوسول بازی در نیار بچه!
سومی:خیلی خری
چهارمی:یه شارژ5 تومنی بفرس
اخری:سرتو بذار رو شونم خوابت بگیره، جاخالی میدم حالت بگیره!
من برم خودمو معرفی کنم

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺘﻈﺮﻩ ﻋﮑﺴﺎﯼ ﭼﻬﺎﺭﺷﻨﺒﻪ ﺳﻮﺭﯼ باشیم :

ﻣﻦ ﻭ ﺗﺮﻗﻪ |:

ﻣﻦ ﻭ ﺍﺿﻐﺮ ﺗﺮﻗﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺧﻮﺏ |:

ﻣﻦ ﻭ ﻣﻤﺪ ﺑﻤﺒﯽ |:

ﻣﻦ ﻭ ﺑﺎﺭﻭﺕ |:

ﻣﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﮐﺒﺎﺏ ﺷﺪﻥ |:

ﻣﻦ ﻭ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺩﻫﻨﻤﮑﯽ ﺩﺭﺣﺎﻝ ﺑﻤﺐ ﮔﺬﺍﺭﯼ |:

ﻣﻦ ﻭ ﻋﺸﻘﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭ |:

ﻣﻦ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎم ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺍﺗﯿﺶ ﮔﺮﻓﺘﻦ |:

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:03
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم دختره روی کیلیپسش دستمال و تی بسته سقف اتاقارو گردگیری کرده :))))
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 20:45
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺗﻮ TV ﺗﺒﻠﯿــﻐﺎﺕ ﻣﯿﮑﻨﻦ
LG ﺑﻪ ﻣﺸــﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﺯﺍﯼ ﻫــﺮ ﮔﻞ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺗﻮ ﺟـﺎﻡ
ﺟﻬﺎﻧــﯽ ﺟﺎﯾﺰﻩ ﻣﯿﺪﻩ
ﺧُﻮ کصافط ﺑﮕــﻮ ﺟﺎﯾﺰﻩ ﻧﻤـﯿﺪﻡ ﺧﻮﺩﺗُﻮ ﺭﺍﺣــﺖ ﮐﻦ
ﺩﮔــــ |:
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 19:35
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

از همراه اول پیامک اومد

اگه از پیام های تبلیغاتی ماخسته اید،

کافیست عدد 1 را به 7786 بفرستید،

منم خوشحال فرستادم 1.

یهو جواب اومد مشترک عزیز،

دیدی آخرش گول خوردی،

اکنون شما وارد سامانه فال حافظ شدید، هر پیامک هشتاد تومن!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 19:25
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 19:16
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

وقتی کسی بهت میگه کلی گفتم منظورش اینه که فلانی بی خیال جزئیات شو! گیر نده ول کن! اصلن غلط کردم!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 16:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 16:23
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به دختره (میدونستم٣١ سالشه) میگم چند سالته؟؟
خیلی پر احساس میگه: من ٢٠ بهار رو دیدم..
بهش گفتم: ینی اون ١١ سال رو كور بودی؟؟؟
.
جاتون خالی یَك ضایع شد،یَك ضایع شد تا دیگه بامن احساسی برخورد نكنه..!!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 16:21
+1
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 11:02
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ