یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنوز نتونستن آبپاش ماشین رو یه جور درست کنن که پنج تا ماشین بغلی و عقبی و جلویی رو آبپاشی نکنه! شیشه پاک کن ماشین رو که می زنی باس از همه اتوبان معذرت خواهی کنی:|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 15:14
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از هیجانات زاید الوصف غیرقابل توصیف عید این بود که

مثلا بچه بودیم میرفتیم جایی عید دیدنی و توی ذهنمون روی

مثلا ۱۰۰۰تومن عیدی حساب میکردیم

ولی در کمال ناباوری مثلا بهمون ۲۰۰۰تومن عیدی میدادن ،

یعنی هنوز که هنوزه دانشمندا با عمه هاشونم نتونستن،

میزان خوشحالی این صحنه رو به رشته تحریر دربیارن !

البته برعکس این قضیه رو چون در توان روح و روان من نیست دیگه نمیگم

:|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 15:12
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه ها سلام
3 دیدگاه  •   •   •  1392/12/24 - 18:54
+4
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
سلام خدمت تمامی دوستان عزیز 

متاسفانه طی دو روز اخیر مشکلاتی بوجود آمد که هارد سرور سایت بطور کلی از بین رفت و سوخت


ما تمامی تلاش خود را کردیم تا بتوانیم سایت را با آخرین بک آپ بدست بیاوریم

اما متأسفانه هارد سرور از بین رفته و حتی بک آپ های روزانه سایت هم قابل دسترسی نیست

سایت درحال حاضر بصورت موقتی با بک آپ 2 ماه قبل فعال شده 

اما دوستان درحال پیگیری هستند تا از دیتاسنتر سرور درخواست بازیابی اطلاعات از هارد سوخته را بدهند

اگر انشاالله اطلاعات بازیابی شود ؛ سایت مجدد با اطلاعات آخرین ساعات فعالیت خود بالا خواهد آمد

در غیر اینصورت نیازمند یاری شما دوستان عزیز برای فعالیت مجدد سایت هستیم

باعرض پوزش بدلیل مشکل بوجود آمده ...
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/23 - 23:37
+4
محمد
محمد

آقايون عزيز!
اون دختري كه
وقتي سيگار ميذاري تو دهنت ازت بر ميداره
وقتي بغض مردونه ميكني اخم ميكنه
وقتي بخاطرش دعوا ميكني كلي قربون صدقه ات ميره
وقتي غرورت ميشكنه با لبخند از اول ميسازش
وقتي ميترسه آروم بهت ميفهمونه
وقتي ماشينت رو ميفروشي ميگه:بريم بياده روي
را بايد قاب كني بذاري رو 4 ضلع قلبت
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 21:13
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق خوشبختی هستی
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:51
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونستید تو ادبیات زرافّه ها واژه "این" وجود نداره ؟ ؟ ؟

چون از اون ارتفاع چیزی رو از نزدیک نمیبینن و در واقع "این" میشه "اون"

برید حالشو ببرید .. :)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 19:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نـــامــت را

خـــاطــراتـــت را

بـــوســـہ هـــایــت را

و لمــــس ِحــــــس بـــودنــــت را

همــہ و همــہ را بـــہ دســـت بــــاد سپـــــردҐ

یـــادҐ تـــــو را فـــــــرامـــــــوش .....

دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:51
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ