یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 19:04
+3
melika
melika
من نبودم
کسی که در خانه ات را کوبید
من نبودم
کسی که به تو سلام داد
من نبودم
کسی که سالها عاشق تو بود
و هر کجا که می رفتی
دنبالت می کرد
دروغ گفتم
من بودم!.
من همان بودم که تو هیچ وقت نخواستی ببینی.
با این حال
آری!من بودم که عاشق تو بودم
هنوز هم عاشقت هستم
حالا این را با صدای بلند فریاد می زنم
و تو گریه می کنی و می گویی
"چرا این را زودتر نگفتی؟!"
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 18:56
+6
melika
melika
خدا هركسي را كه مثل من خوب باشد، دوست دارد

اما هر كسي را كه مثل تو بد باشد، دوست ندارد

اما من تو را با همه بدي ات دوست دارم

چون دلم برايت مي سوزد، وقتي مي بينم هيچ كس دوستت ندارد!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 18:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پروردگارا ...

دوست پسرم را از شَرِ دختران ...

فیسبوک (facebook)

یاهو (yahoo)

[!] (we chat)

توویتر (twitter)

فید (pheed)

لاین (line)

وایبر (viber)

اینستاگرام (instagram)

[!] ([!])

چت آن (chat on)

واتس آپ (whatsup)

کیک (kik)

اووو (oovoo)

ای هرت ایت (i heart it)

بدوو (badoo)

حفظ بفرما ...

ماشالا انقد حوزه ی دوستان گسترده شده آدم از دستش در میره ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 18:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 16:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسرﻩ ﺍﺳﺘاﺘﻮﺱ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ:
" ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ...
ﺳﮓ ﺩﺍﺭﻧﺪ!
ﭼﺮﺍ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﯽ؟
ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ؟
ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ؟ "
ﻣﻨﻢ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ " :ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ "
ﺑﯽ ﺷﻌﻮﺭ ﺑﻼﮐﻢ ﮐﺮﺩ
خو مگه سگ چیز دیگه ای هم میگه؟؟؟

2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 16:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است
اما من میگویم
چشمانش عسلیست
نه برای رنگش
برای اینکه شیرین ترین لحظاتم
در چشمان او خاطره شده اند . . .

3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 15:54
+2
behrooz
behrooz
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 12:01
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدین بعضی والدین موقع مسیج دادن با لحن کتابی مینویسن ؟
یه بار موقع امتحانات واسه درس خوندن، دو سه تا از دوستان شب رو خونه ما موندن ، بعدش بابای یکیشون که مثلأ میخواست خبرشو بگیره، بهش مسیج داد:
با سلام. لطفأ موقعیت خود را به ما اعلام کن!!!!!
مارو میگی !!!
دیگه داشتیم اون وسط مسط ها هیلوکپتری میزدیم...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

انواع جواب دادن اس ام اس بعضیاااا
--------------------
1 . یه عده هستن زیر یه دقیقه جواب میدن تپل درست حسابی...!!
آدم حس میکنه رو در رو باش وایساده قشنگ باش داره حرف میزنه...!!!
--------------------
2 . یه عده دیر جواب میدن اما کامل و خوب...!!
آدم حس تبادل نامه بش دست میده...!!
--------------------
3 . یه عده هرچی براشون میفرستی یکی دو کلمه جواب میدن...مخصوصا اوکی...!!
حس حرف زدن با کر و لال به آدم دست میده...!!
--------------------
4 . یه عده دیگه که کلا اصن جواب نمیدن هر چی بگی...!!
حس نشستن سر قبر مرده و فاتحه خوندن به آدم دست میده

دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 11:31
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ