من نبودم کسی که در خانه ات را کوبید من نبودم کسی که به تو سلام داد من نبودم کسی که سالها عاشق تو بود و هر کجا که می رفتی دنبالت می کرد دروغ گفتم من بودم!. من همان بودم که تو هیچ وقت نخواستی ببینی. با این حال آری!من بودم که عاشق تو بودم هنوز هم عاشقت هستم حالا این را با صدای بلند فریاد می زنم و تو گریه می کنی و می گویی "چرا این را زودتر نگفتی؟!"
دیدین بعضی والدین موقع مسیج دادن با لحن کتابی مینویسن ؟ یه بار موقع امتحانات واسه درس خوندن، دو سه تا از دوستان شب رو خونه ما موندن ، بعدش بابای یکیشون که مثلأ میخواست خبرشو بگیره، بهش مسیج داد: با سلام. لطفأ موقعیت خود را به ما اعلام کن!!!!! مارو میگی !!! دیگه داشتیم اون وسط مسط ها هیلوکپتری میزدیم...
انواع جواب دادن اس ام اس بعضیاااا -------------------- 1 . یه عده هستن زیر یه دقیقه جواب میدن تپل درست حسابی...!! آدم حس میکنه رو در رو باش وایساده قشنگ باش داره حرف میزنه...!!! -------------------- 2 . یه عده دیر جواب میدن اما کامل و خوب...!! آدم حس تبادل نامه بش دست میده...!! -------------------- 3 . یه عده هرچی براشون میفرستی یکی دو کلمه جواب میدن...مخصوصا اوکی...!! حس حرف زدن با کر و لال به آدم دست میده...!! -------------------- 4 . یه عده دیگه که کلا اصن جواب نمیدن هر چی بگی...!! حس نشستن سر قبر مرده و فاتحه خوندن به آدم دست میده