درد و وحشت را در چهره و چشمهای این گاو ببینید...
بعد از تماشای صحنه کشتار دوستش به دست جلادان،
انگار داره به عکاس التماس میکنه نجاتش بده..
چقدر جالبه که حتی به نوشته های کتاب مقدس خودتان نیز احترام نمیگذارید...
مگه نگفتند حیوانات را جلوی چشم هم سر نبرید!!!!!
از دینداری فقط نماز و رزوه را بلدید که خدا را گول بزنید و بروید به بهشت..
فقط بابت اطلاعاتت میگم پسر همین فرهود جووووووووووونتون همه نظر های که رو پیج فیسبوکش گذاشتنو پاک کرده خوردی حالا
1392/10/20 - 15:54