یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

من هم درست مثل خودت هستم،آری درست مثل پریشان ها


که کفش های دربدرم امشب آ ورده اند رو به خیابانها


من هم که در تمامی ابعادم دردی شبیه درد تو میپیچد


بر آستان غزلی هستم لبریز از هرآنچه که عصیان ها


در خاطرات دربه درمن هم دیوانه ای است سر به جنون داده


با تار وپود بی رمقش عمری پرسه زده حوالی باران ها


شاید تو هم قبیله من باشی از لهجه قدم زدنت پیداست


از این که در وجود تو میپیچد حال و هوای بی سر وسامانها


من مثل تو،تو مثل منی آری ما از کدام قوم پریشانیم؟


کامشب به نیت غزلی هردو آورده ایم رو به پریشان ها


آری تو هم شبیه منی گویا آتش گرفته روح تو هم حتماً


سر کرده ای تمامی عمرت را بی کفش و بی کلاه زمستانها

دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 20:14
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به جای [!] کردن اپلیکیشن ها، مخابرات به برنامه بذاره بیاد گوشیامونو قفل کتابی بزنه

والا بقرعان ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 20:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:56
+2
ali23
ali23
آقا به جان من تعداد ضرب المثل ها وکنایه هایی که تو 10 دقیقه تو سریال آوای باران استفاده میشه معلم ادبیاتمون تو کل ترم استفاده نکرده!
یعنی گداهه یه جوری صحبت میکنه حافظ جلوش کم میاره
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شما یادتون نمیاد اون قدیم قدیــــما تو دفتر هر مدرسه یه کشو بود که روش نوشته بود اشیاء گمشده

ولی برا من حکم لوازم تحریر صلواتی رو داشت

میرفتم تو دفتر در کشورو باز میکردم شیء مذکور رو برمیداشتم

بعد با صدای بلند جوری که همه بشنون میگفتم:

" ای بابا این اینجا چیکار میکنه کلی دنبالش گشتم "

بعد با لبخندی مرموز از دفتر خارج میشدم و با شادی به سمت کلاس یورتمه میرفتم خخخخخ

همین کارارو کردم الان انطوری جوابمو میده:))))

دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:44
+1
ali23
ali23
گاهی وقتا عقل آدم یه چیزی میگه دلش یه چیزِ دیگه
اما به نظرم هر دوتاشون زرِ زیادی میزنن !!!
آدم باید ببینه اقاشون چی میگه
اقایون: پرچم كجاست؟ دست جیغ هورااااااا
.
.
.
 .
آما نكته ش : اونوقت هرچی اقاتون گفت برعكسشو انجام بده
خانوما: خیلی آروم موج مكزیكی :D
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:36
+4
mohsen.f
mohsen.f


وقتی به مشکلاتم فکرمیکنم میخوام خودکشی کنم
ولی وقتی یادم میاد پرسپولیسی نیستم مشکلاتو فراموش میکنم و از خدا تشکر میکنم
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 19:28
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ