یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی بیاید دست این خاطره ها را بگیرد ببرد گردش . . .

کلافه کرده اند مرا !!

بس که نق می زنند به جانم . . .

خسته شده ام از گذر خاطرات . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 17:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 17:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کودک درونم مدام پیرمرد درونم رو اسکل می کنه می خنده

قدیم اینجوری نبود والا ، جرات نمی کرد پاشو جلوش دراز کنه لم بده!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 17:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شنیدم گفتن از ارزوهات بگو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩی ﺍﺯ ﻣن ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ . .

دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 17:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آموخته ام ... که تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند کسی است که به من می گوید: تو مرا شاد کردی

آموخته ام ... که مهربان بودن، بسیار مهم تر از درست بودن است

آموخته ام ... که هرگز نباید به هدیه ای از طرف کودکی، نه گفت

آموخته ام ... که همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم دعا کنم

آموخته ام ... که مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد، همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشیم

آموخته ام ... که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی

آموخته ام ... که راه رفتن کنار پدرم در یک شب تابستانی در کودکی، شگفت انگیزترین چیز در بزرگسالی است

آموخته ام ... که زندگی مثل یک دستمال لوله ای است، هر چه به انتهایش نزدیکتر می شویم سریعتر حرکت می کند

آموخته ام ... که پول شخصیت نمی خرد

آموخته ام ... که تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می کند

آموخته ام ... که خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید. پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم می توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم

آموخته ام ... که چشم پوشی از حقایق، آنها را تغییر نمی دهد

آموخته ام ... که این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان

آموخته ام ... که وقتی با کسی روبرو می شویم انتظار لبخندی جدی از سوی ما را دارد

آموخته ام ... که هیچ کس در نظر ما کامل نیست تا زمانی که عاشق بشویم

آموخته ام ... که زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم

آموخته ام ... که فرصتها هیچ گاه از بین نمی روند، بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد

آموخته ام ... که آرزویم این است که قبل از مرگ مادرم یکبار به او بیشتر بگویم دوستش دارم

آموخته ام ... که لبخند ارزانترین راهی است که می شود با آن، نگاه را وسعت داد
چارلی چاپلین
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 17:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دقت کردین بعضی وقتا شیطونه بی شرف چه پیشنهادات خوبی می ده ؟

اصلا نمیشه ردشون کرد لامصب

دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 16:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 16:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز فهمیدم معلم شیمی‌ مون خیلی‌ خنگه ))


امتحان داشتیم یه سوال بود آیا می‌دانید منیزیم چیست ؟؟


منم نوشتم بله می‌دانم



پدسّگ نمره نداده بهم:

حالا این هیچ…

سوال بعدی نوشته اگر چوب داخل دریا بیفتد چه اتفاقی‌ رخ میدهد؟
منم نوشتم خیس میشود
به این جواب هم نمره نداده بود:

لعنت به هرچی‌ ستمکار و خدا نشناس !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 16:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 16:15
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوست دارم دکتر زنان زایمان شم ، میدونین چرا ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زیــــــــــرا :
وقتی از اتاق عمل بیام بیرون سرم بندازم پایین بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومده.....!
بعد در حالی ک همه از ترس خشکشون زده پدر بچه از من بپرسه :
بچه چه مشکلی داره؟
منم دستامو بزارم رو دلم هار هار بخندم و بگم: پسررررررررره!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 16:13

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ