یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سر کلاس یه ردیف مونده به اخرکلاس نشسته بودم سرمو اوردم پایین

دیدم یه فندك افتاده برداشتمش

بافندک بازی میکردم، جلوم یه دختره نشسته بود پشت مقنعه اش نخ اویزون بود
بافندک گرفتم نخو بسوزونم یهواتیش گورگرفت

دوستم که کنارم نشسته بود خواست خاموشش کنه محکم زدپس کله دختره

استاد دوستموانداخت بیرون کلاس، منم انگارنه انگارکه اتفاقی افتاده جزوه مینوشتم :)))

ردیف اخر ترکیدن ازخنده خیلی حال داد کلی خندیدم :))))))))

دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 21:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه های الان تفریحاتشون آیپد و PS2 شده
ما اوج تفریحمون این بود که وقتی مامانمون
الویه درست میکرد صدامون کنه استخونای مرغارو [!]یم!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 21:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 21:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
استاتوس الناز 14 ساله:

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ، ﺭﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺟﺬّﺍﺑﯿﺖ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪّ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ...
ﭼﻮﻥ ﻫﺮ ﮐَﺲ ﻣﻦ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﺪ
ﭘﯿﺶ ﺧﻮﺩﺵ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﻭ ﭘﺎ ﻧﻤﯽ ﺩﻫﻢ!
|:

ﻏﻠﻂ ﻧﮑﻨﻢ ، ﺷﯿﺮ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﺮﺩﻩ ؛ ﺁﺧﺮ ﺷﺐ ﺍُﻭِﺭ ﺩﻭُﺯ ﮐﺮﺩﻩ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 20:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی اوقات حسرت وجود یه آدمی مثل خودمو تو زندگیم میخورم!

واقعاً خوش به حالتون که منو دارید! ^_^
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوتا تا امتحان تو یه روز...الفاااااااااااااااتحه¯/_(ツ)_\¯
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لذتی که توی باز و بسته کردن درِ باتریِ کنترل تلویزیون موقعِ تماشای تلویزیون هست،
توی تماشای خود تلویزیون نیست !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:20
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

زاده شو


 


چه فرق می کند


در کدام روز و کدام سال


چشمت را به دنیا گشوده  باشی


چه فرق می کند گریه ات


در کدامین زمان و کدامین مکان


پیچیده باشد


در گوش این دنیا؟


 .


می شود هر روز از نو زاده شد


هر روز لبخندی دوباره به دنیا زد


دور بریز این رسوم کهنه را


بگذار جای گریه


خنده ات نوید بخش زادنت باشند


.


 تجربه های نو


تولد های دوباره اند


چه عیب دارد مگر؟


هر روز تجربه ای نو داشته باش


هر روز زاده شو


هر روز بخند


 ..


چه فرق می کند


در کدام روز و کدام سال


هیچ وقت برای تولد دوباره دیر نیست


 .


چه عیب دارد مگر؟


هر روز زاده شو…

دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم هایی هستند که بودنشون حتی مجازی
به آدم آرامش می ده!!
دوستی شون برات حقیقی می شه
و یهو میشن یه قسمتی از زندگیت!
اسمش را میگذاریم،دوست مجازی...
اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته...
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند...
وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد...
وقت میگذارد برایم، وقت میگذارم برایش...
نگرانش میشوم دلتنگش میشوم...
وقتی در صحبت هایم، به عنوانِ دوست یاد میشود
مطمئن میشوم که حقیقی ست هرچند کنار هم نباشیم
هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد ...
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 18:05
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ