mohammadsh91
سلام بچها من ی عمل سخت دارم تواین ماه برام دعاکنید
mohammadsh91
سلام بیمارستانم آب جوش ریخته روسینم دعلأ باکسی دراین موردصحبت نکنید اگرخواستید بیاید ملاقاتم بیمارستان آتیه سعادت آباد طبقه دوم ،بخش سوانح وسوختگی،اتاق 2،روی درنوشته سینه سوخته رفیق
mohammadsh91
دکتر پای نسخه ام بنویس ملاقات ممنوع تاتنهایی ام دلیل پزشکی داشته باشد!
mohammadsh91
به یادت هستم حتی اگر دنیا باتمام بازی هایش بخواهد سرگرمم کند
mohammadsh91
سلام دوستان یلداتون مبارک
javad karimi
امشب یک دقیقه بیشتر سایه ی پدر مادرم بالا سرمه ...
خدایا شکرت
یلداتون هپی ♥♥♥
مرسی داداش دمت گرم
1392/10/1 - 17:53


1392/10/1 - 18:40من شمارو مسخره نکردم اقا.براتون دعا کردم.همین.حالا اگر شما واستون سوء تفاهم شده من معذرت میخام.
1392/10/1 - 21:01دادا انشاالله عملت با موفقیت انجام میشه و سلامتیتو بدست میاری

1392/10/7 - 21:49امیدوار باش همین

1393/01/26 - 02:17