سلام.
سلام داداش گلم
زمان مدرسه هم اینایی که اتود نوک هفت دهم داشتن
همیشه توی ذهنم تو یه دستهبندی جدا قرار میگرفتن .
اینایی که به ما نمیخورن !
.
زهره خانوم تبریک
تبریک بانو
مرسی دوستان
7
علییییییههههه دااااایییییی
دادا اسطوره فقط فرهادمجیدی ک تو ایران فقط تو استقلال بازی کرد
8
ساناز خانم و اقا محسن بحث پرسپولیسی شما هم اگه میخاید نظر بدید باید اش بپزید بشید پرسپولیسی