یافتن پست: #ات

hamed noori
hamed noori
یه دقیقه حرف نزن می خوام لبای قشنگتو ببینم چیست؟؟

.
.
.
....
.
.
.
.
.
.
.
.
استراتژی پسرهای باهوش برای خفه کردن دوست دخترشان
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 14:50
+5
hamed noori
hamed noori
دختري به كوروش كبير گفت من عاشقت هستم...
كوروش گفت :‌لياقت شما برادرم هست كه از من زيباتر است و پشت سر شما ايستاده است ... دخترك بر نگشت .
كوروش گفت :‌چرا پشت سرت رو نگا نكردي .. ريدي به سناريو... كثافت .
دختر گفت : بي تربيت كليپسم به سقف تخت جمشيد گير كرده نميتونم بچرخم... :)))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 14:38
+5
پاکدامنی
پاکدامنی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/29 - 00:03
+7
mohammadreza
mohammadreza
می نویسم به تو ای همپای دیرین به تو ای رویای شیرین
تویی که با وارد شدن به قلبم احساسم را دگرگون کردی
تویی که تمام زندگی ام را با یاد تو می گذرانم
تویی که فکر نبودنت روزهایم را به شب و شب هایم را به روز می رساند
تویی که با رفتنت مرا دیوانه کردی و یار همیشگی من بعد از تو خاطراتت بود و بس
آخر چه بگویم دگر، اشک هایم مرهم این دل زخم خورده اند و امید به روزهای در پیش ، تنها دلخوشی ام .
محمدرضا مردانی – پاییز92
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 23:53
+6
hamed noori
hamed noori
آﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺟﺎﺩﻩ ﭼﺎﻟﻮﺱ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ چاﻟﻮﺱ ﻣﻌﺮﻭﻑ
ﺗﺮﻩ!؟
آیا ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﻧﻪ ﮐﻮﻩ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﻣﯽ ﺭﺳﻪ ، ﻧﻪ
ﺁﺩﻡ ﺑﻪ
ﺁﺩﻡ!؟...
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺗﻪ ﺧﯿﺎﺭ ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﻭﯾﺘﺎﻣﯿﻦ
ﺣﻘﯿﻘﺖ
ﺍﺳﺖ ؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺭﻭﻏﻦ ﻣﺎﺭ ۱۰۰%ﮔﯿﺎﻫﯽ
ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺵ
ﻣﯿﺮﺳﺪ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺍﮔﺮ ﺗﺎﻧﮏ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺩﻧﺪﻩ ﺭﻭﺷﻦ
ﮐﻨﯿﻦ،
ﺷﻠﯿﮏ ﻣﯿﮑﻨﻪ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺗﻪ ﺑﺴﺘﻨﯽ ﻗﯿﻔﯽ ﻣﯿﻬﻦ ﺗﮑﻪ
ﺍﯼ ﺍﺯ ﺑﻬﺸﺖ
ﺍﺳﺖ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﻭﺍﮊﻩ“ﺁﯼ ﮐﯿﻮ”ﻣﺨﻔﻒ
ﻋﺒﺎﺭﺕ
“ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺸﻨﺎﻝ ﮐﻮﺩﻥ”ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺍﮔﺮ ﻫﻨﺪﺯﻓﺮﯼ ﺭﻭ ﺍﺗﻮ ﻫﻢ
ﺑﮑﺸﯿﻢ ﺑﻌﺪ ﺩﻭ
ﺩﻗﯿﻘﻪ ﮔﺮﻩ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻩ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺷﺒﯽ ﮐﻪ ﻗﻬﺮ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺷﺎﻡ
ﻧﺨﻮﺭﯼ
ﺩﺭﺍﺯﺗﺮﯾﻦ ﺷﺐ ﺳﺎﻝ ﺍﺳﺖ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺧﺮﯾﺪﻥ ﺁﺩﻣﺎ ﺭﺍﺣﺖ
ﺗﺮ ﺍﺯ
ﺧﺮﯾﺪﻥ ﮔﻮﺷﺖ ﻭ ﻣﺮﻍ ﻭ ﺑﺮﻧﺞِ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:۱ ﻫﻔﺘﻪ ﺭﮊﯾﻢ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺷﻤﺎ
ﺑﺎ ۱ ﺳﺎﻋﺖ
ﭘﺮﺧﻮﺭﯼ ﺑﺮ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﻩ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺩﮐﻤﻪ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭﻭ ﭘﺸﺖ ﻫﻢ
ﺗﻨﺪ ﺗﻨﺪ ﺑﺰﻧﯽ
ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﻧﻤﯿﺎﺩ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ
ﻫﺮﭼﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩ
ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺎ ﻓﻮﺕ ﺿﺪﻋﻔﻮﻧﯽ ﮐﻨﻪ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:ﺍﮔﻪ ﺗﻮ ﻣﺴﯿﺮﯼ ﻫﺴﺘﯽ ﮐﻪ
ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ
ﻧﯿﺴﺖ ، ﻗﻄﻌﺎً ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﻭﻣﺪﯼ!؟
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ:۶ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﻌﻄﯿﻼﺕ
ﺁﺧﺮ ﻫﻔﺘﻪ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺳﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﻥ!؟
ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﻴﺪ ﺍﮔﻪ ﻻﻳﻚ ﻧﻜﻨﻲ ﺧﻴﻠﻲ
ﻧﺎﻣﺮﺩﻱf
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 22:18
+7
xroyal54
xroyal54
ای آب فرات از کجا می آیی؟
ناصاف ولی چه باصفامی آیی!
خودرانرساندی ب لب خشک حسین!
دیگرب چه رو ب کربلا می آیی؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 22:16
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
لب های تو …
شور بود ، نمک پرورده ات شدم !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 22:12
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
هی خوب من …
شرمنده ام که هنوز از دلتنگی ات نمرده ام !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 21:55
+1
hamed noori
hamed noori
رفتم دستشویی پارک. تا تو دستشویی نشستم از دستشویی کناری صدایی شنیدم که گفت:

سلام حالت خوبه؟

من اصلاً عادت ندارم که تو دستشویی هر کی رو که پیدا کردم شروع کنم به حرف زدن باهاش، اما نمی دونم اون روز چِم شده بود که پاسخ واقعاً خجالت آوری دادم:
...
حالم خیلی خیلی توپه.

بعدش اون آقاهه پرسید:

خوب چه خبر؟ چه کار می خوای بکنی؟

با خودم گفتم، این دیگه چه سؤالی بود؟ اون موقع فکرم عجیب ریخت به هم، برای همین گفتم؛

اُه من هم مثل خودت فقط داشتم از این جا رد می شدم...

وقتی سؤال بعدیشو شنیدم، دیدم که اوضاع داره یه جورایی ناجور می شه، به هر ترفندی بود خواستم سریع قضیه رو تموم کنم:

من می‌تونم بیام طرفای تو؟

آره سؤال یه کمی برام سنگین بود. با خودم فکر کردم که اگه مؤدب باشم و با حفظ احترام صحبتمون رو تموم کنم، مناسب تره، بخاطر همین بهش گفتم:

نه، الآن یه کم سرم شلوغه!

یک دفعه صدای عصبی فردی رو شنیدم که گفت:

ببین، من بعداً باهات تماس می گیرم. یه احمقی از دستشویی بغلی همش داره به همه سؤال های من جواب می ده!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 21:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سری مردا هستنツ

تیپ های سنگین خاصی میزنن اکثرا مشکی پوشن.

اودکلن خاص ، مثلا لالیک میزنن
مشروب فقط ویسکی و ودکا یا سنگین تر ...

قهوه رو بدون شیر و شکر میخورن ؛ تلخه تلخ !

همونایی که تنها کافه و رستوران میرن .

از دور که نگاشون میکنی ابروهاشون گره خورده تو هم ، همش فکر میکنن ...
ولی وقتی نزدیک میری و باهاشون صحبت میکنی با نگاه و آرامش خاصی باهات
حرف میزنن !

اینا بهترین آدما برا درد و دلن .

همونایی که راجبه همه چیز اطلاعات دارن و نگفته میفهمن ...

اما این مردا یه زمان مثل بقیه مردای معمولی بودن !!!

اسپورت میپوشیدن ، با صدای بلند میخندیدن ، فوتبال میدیدن ، چشم چرونی میکردن و ... خلاصه عین خیالشون نبود و رنگی بودن !

تا اینکه یه روز، یه زن تو زندگی شون اومد .

عاشق شدن ...
زنی که زندگیشون رو عوض کرد ، تنهاشون گذاشت و رفت !!!

از اون روز این مردا خیلی عجیب و خاص شدن .

خلاصه این مردا از دور خیلی خوب و جذابن ولی اگه بخوای وارد زندگیشون بشی ...

وقتی بهشون بگی دوست دارم ، غصه رو تو چشاشون میبینی ... !

انتظار نداشته باش بهت بگن منم دوست دارم !!!

مکالمه های تلفنیشون کوتاه و مختصره و اکثرا زیاد حرف نمیزنن ... برا قرارشون عجله و هیجان ندارن !

این مردا دیگه خیلی سخت اعتماد میکنن !

اگه بهشون دروغ بگی ، سعی نمیکنن ثابت کنن و مچ بگیرن و ...

بلکه یه لبخند کوچیک با چشای خمار میزنن و آروم پا میشن و میرن .

وقتی رفتن دیگه هیچ وقت برنمیگردن .

حالا حالا ها گذشت ندارن و اصلا فکر نکن دل رحمن ... !

این مردا بزرگترین دردای دنیا رو تحمل کردن ... یادت نره دیگه هر دردی
براشون درد نیست...!

و در اخر...

این مردا خیلی دیر به دست میان ولی وقتی اومدن برای همیشه میمونن .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 19:13
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ