یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وﻗﺘﯽ ﯾﻪ دﺧﺘﺮ آروﻣﻪ و دارﻩ درو دﯾﻮارو ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽﮐﻨﻪ .....
وﻗﺘﯽ ﻧﮕﺎت ﻣﯽﮐﻨﻪ وﻟﯽ ﭼﯿﺰی ﻧﻤﯿﮕﻪ ... وﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﻧﮕﺎش ﻣﯿﮑﻨﯽ و اون روﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮدوﻧﻪ ازت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یه گــــندی زده که روش نمیشه بهت بگه!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 15:01
محمد
محمد


این روزها هم خوشحالم هم غمگین.....
نمیفهمم....
خودم هم حالم را نمیفهمم....
گاهی قند در دلم آب میشود و روحم به آسمان پر میکشد...
گاهی تنها دلم اتاقی میخواهد تاریک و سوت و کور...
که بنشینم گوشه کنارش و ثانیه به ثانیه ام را هم آغوش غم شوم
نمیدانم...
تنها چیزی که میدانم این است که این روزها دلم بچه میشود دمی میخندد
دمی میگرید و پا به زمین میکوبد
دمی بهانه های کودکانه میگیرد....
(دل کوچک من) آرام باش..... خودم هوایت را دارم....
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 14:47
محمد
محمد
اینکه کنارش باشی و اون تو رو نبینه پیرت میکنه
گاهی اوقات باید خودتو ازش بگیری تا بدونه
اون چیزی که اون داشته و قدر ندونسته
وبا بی تفاوتی ازش گذشته دیگران حسرت داشتنش رو میخوردن..
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 14:37
+1
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﻣﺎ تـــيـــــرمـــاهـــى ﻫﺎ ﮔـــــﺬﺷـــــﺖ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﺑﻠﺪﯾﻢ .!!!

ﮔـــــﺬﺷـــــﺖ ﺍﺯ ﺑﺪى ها ، ﺗﻬﻤﺖ ﻫﺎ و ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺎﺕ .!!!

ﮔـــــﺬﺷـــــﺖ ﺍﺯ ﺍﺧﻤﻬﺎ ، ﺩﺍﺩﻫﺎ و ﺯﯾﺮ ﺁﺑﯽ ﺭﻓﺘﻦ ﻫﺎ .!!!

ﮔـــــﺬﺷـــــﺖ ﺍﺯ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻭ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻭ باز هم ﺧﯿﺎﻧﺖ .!!

ﺍﻣـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــﺎ ..!!

ﺍﯾﻦ ﻇــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــﺎﻫـــﺮ ﻣﺎﺳﺖ .!!

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯾﻦ ﮔﺬﺷﺘﯿﻢ ، ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺧــﯿـــﺎﻧـــﺖ .!!

اينو ﺑـــﺪﻭﻧــﯿـــﺪ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ هم ﮔﺬﺷﺘﯿﻢ ، ﺳـــﺎﮐــﺖ ﻭ ﺁﺭﻭﻡ .!!

ﻣﺎ تـــيـــــرمـــاهـــى ﻫﺎ ﻭﻓــــــــــــــــﺎﺩﺍﺭيـــم و ﻫﻤﻮﻧﻄﻮﺭ سخت و محكم باقى ﻣﯽ ﻣوﻧﯿﻢ
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 14:05
+2
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﯾﻪ ﻧﻮﻉ ﻻﯾﮑﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﯿﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺩﻭﺳﺖﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯿﻔﺘﻪ ﮐـﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﻭ ﻣﻔﻬﻮﻣﺶﺍﯾﻨﻪ ﻟــــــﻨﺪﻫﻮﺭ ﺣﻮﺍﺳﻢ ﺑﺖ ﻫﺲ ﭼﻪﻏﻠﻄﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﯿﺎ.........:d
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 13:42
+3
محمد
محمد
گذاشتــم به دارم بکشنــد!

بــی گنــاه بـــودم اما… حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 13:40
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
توی سایتی نظر سنجی گذاشته بودن پرسیده بودن:
“کدوم سوغاتی از کدوم شهر رو خیلی دوست دارید ؟”
اکثر اونایی که شرکت کرده بودن زده بودن “LCD از بانه”
یعنی من عااااشق این هموطنانمونم:d
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 13:40
+2
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
ما به هم نمی رسیم امّا بهترین غریبه ات می مانم که تو را همیشه دوست خواهد داشت . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 13:33
+2
محمد
محمد
iحــتــی فــکــر ایــنــکــه یــه شــاعـــر بـــا اون روحـــیـــه لــطــیــفــش تـــو یـــه اتـــاق تـــاریـــک بـــا نــــور شـــمـــع کـــه فـــضـــارو کـــامــلا عــاشــقـــانـــه کـــرده بـــا یـــه نـــم اشــکــی تـــو چـــشــمــش یـــه قـــلــم بـــگــیـــره تـــو دســـتـــش و تـــمـــوم احـــســاســاتـــشـــو تــو یــــه جـــمــلـــه بـــنــویـــســـه وبــــگـــه:
ازون بالا کفتر میایه...
یک دانه دختر میایه...
خـــــیــــلـــی ســـخـــتـــه خـــیـــلـــی!!!


من دیگه سکوت میکنم...
:D
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 12:49
roya
roya
اسمش نه عشق است نه علاقه نه حتی عادت !
حماقت محض است دلتنگ کسی باشی که دلش باتو نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 12:38
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ