مامانم خیلی دوسم داره همیشه چایی که دم میکنه صدام میکنه بهم میگه مامان جان چایی میخوری؟ تازه دمه ها! بعد من میگم.... آره ه ه ه در جواب بهم میگه پاشو برو واسه خودت بریز من واسه خودم و بابات چایی ریختم!
دختـــره استاتوس گذاشتـه : . . . انقدر بدم میاد از پسرهایی که میان فیسبـوک برا علافــــی ! انگار خودش هر وقت میاد فیسبوک عمل پیوند کلــیــــــه می کنه...