یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 18:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 17:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شبیه معادلات چند مجهولی شده ام!


هیچ کسی


از هیچ راهی


مرا نمی فهمد...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 17:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا اینقدر ناشکری میکنی؟

.
.
.
.
.
.
.
.
همین که من جز ادلیست هات هستم بالاترین نعمت و بزرگترین نعمته
سعادتیه که هیچکس نصیبش نمیشه
برو از خدا ممنون باش :D
خدایا اینو ببخش :)):))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 17:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا تلفظ عباراتی نظیر

خداحافظ ، پوزش می خواهم و دوستت دارم چنین راحت است

اما بیان کردنشان بسیار دشوار؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 17:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنوز دانشمندان در مورد

آدمایی که با عینک افتابی تو اتاق عکس می گیرن به نتیجه خاصی نرسیدن !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 17:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﺳﺖ
ﯾﻪ ﺍﺳﻤﺲ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻀﻤﻮﻥ
” ﺳﻼﻡﺷﻤﺎﺭﻩ ﺍﺕ ﺍﺯ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﭘﺎﮎ ﺷﺪﻩ ﯾﻪ ﺗﮏ ﺑﺰﻥ ﺷﻤﺎﺭﺕ ﺭﻭ ﺳﯿﻮ ﮐﻨﻢ “
ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻭ ﺑﺮﺍ ﻧﺼﻒ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﯼ
ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﺗﻠﻔﻨﻢ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﺮﺩﻡ
ﺗﺎ ﺍﻻﻥ ۹۷ ﺗﺎ ﻣﯿﺴﮑﺎﻝ ﺩﺍﺷﺘﻢ |-:
ﯾﻨﯽ ﺁﯼ ﮐﯽ ﯾﻮﯼ ﻣﻮﺯ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮﻩ
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 17:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
 مامانم خیلی دوسم داره همیشه چایی که دم میکنه صدام میکنه بهم میگه مامان جان چایی میخوری؟ تازه دمه ها!
بعد من میگم.... آره ه ه ه
در جواب بهم میگه پاشو برو واسه خودت بریز من واسه خودم و بابات چایی ریختم!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 17:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 17:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختـــره استاتوس گذاشتـه : . . . انقدر بدم میاد از پسرهایی که میان فیسبـوک برا علافــــی ! انگار خودش هر وقت میاد فیسبوک عمل پیوند کلــیــــــه می کنه...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 16:47
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ