یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
سلامتی بعضی ها که آدم مات معرفتشون میشه...

♖♘♗♔♕♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╔════════╗
║▄▀▄▀▄▀▄▀║
║▄▀▄▀▄▀▄▀║
║▄▀▄▀▄▀▄▀║
║▄▀▄▀▄▀▄▀║
╚════════╝
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♚♛♝♞♜
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 17:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دلگیر که می شوی دوست دارم تمام جاده ها چالوس من باشند ! مسیرت را به گردنم بیندازند ... تا بی آنکه از کوله ات، قدم به قدم برایم نشانی بیفتد ادامه ات دهم من، رد پایت را از سر راه نیاورده ام ! که با پاشنه هر سیندرلایی پایکوبی کنم من تو را با تمام بی کسی ام کشف کرده ام وقتی که چشم هایت نگهبان ِرشوه نگیر و خواب آلود ناشناخته هایت بود تو را دزدیدم از تقدیر و پیش خدا انکار کردم داشتنت را تا به بهانه ی عدالت خنده هایت را به مساوات تقسیم نکند ...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 17:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 16:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مویم از بناگوش سفید میشود
راستی چرا از بناگوش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر میکنم موهای این قسمت بیشتر زجر میکشند
شاید اینها بیشتر با صدای خنده تو اخت بودند
واکنون که نیسنی به سرعت میمیرند
این که سفید میشوند قابل تحمل است
ولی چرا ان بالاییها
هنوز سفید نشده میریزند
شاید انها خودکشی میکنند
خوش بحالشان
من که جراتش را ندارم
A.S
1392/08/18
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 16:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پاهاتو بده بالا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
منحرف دارم کفِ پیجتو طی میکشم نیگا چه کثیفه
:))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 14:38
+1
AmirAli
AmirAli
یکی از فانتزیام اینه که :

توی بیمارستان،یه پرستار فوق العاده زیبا وجذاب

از اتاق عمل سریع میاد بیرون و داد میزنه:آقای دکتر؟آقای دکتر؟بیمار داره از دست میره

من درحالی که لبخندی پرمعنا برلب دارم سرمو میندازم پایین و از توی کشو دستکشمو در میارم ...

پرستار بلندتر و با التماس میگه:

آقای دکتر عجله کنید ،قلبش از حرکت ایستاده

من بازهم با لبخندی معنا دار دستکشارو دستم میکنم

ایندفعه همهءپرستارا ودکترا از اتاق میریزن بیرون و فریاد میزنن آقای دکتر آقای دکتر بیمار داره میمیره

من که دسکشامو دستم کردم با خونسردی به چهرهءتک

تکشون نگاه میکنم و میگم:

آقای دکتر طبقه بالا تشریف دارن

بعد سطل آبو با پام هول میدم جلو و همینجور که دارم زمینو تی میکشم

توی مه و غبار ناپدیدشم.

روانی هم خودتی

دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 13:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
{-26-}اولین باره این اعت میام پاتوق
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 08:04
+2
AmirAli
AmirAli
خصوصیات آدم های خوش قیافه

۱٫ کم حافظه هستن

۲٫ دومیش چی بود ؟ … چی بود …! اَه یادم رفت … !

دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 18:02
+4
alireza
alireza
به هیچکس در این دنیا وابسته نباش حتی سایه ات زیرا تو را در هنگام تاریکی ترک میکند..
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 15:26
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مخاطب خاص همیشه به این معنا نیس، که بهترینت باشه

گاهی، به این معنیه که :میتونه خیلی خاص خوردت کنه

خیلی خاص تنهات بذاره

میتونه خیلی خاص بهت خیانت بکنه

یا خیلی خاص بهت دروغ بگه

میتونه خیلی خیلی خاص بفروشدت

مخاطب خاص میتونه به خاص ترین شیوه مت[!]ت کنه {-29-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 13:47
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ