یافتن پست: #ات

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
یارو با زنش دعواش میشه زنش بهش میگه :
من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو میپرسته ؟
کی برات میمیره ؟
کی نمیشه خسته ؟
کی تورو میذاره روی دوتا چشماش کی اگه نباشی میگیره نفس هاش ؟
یارو میگه : مدرسان شریف ، تلفن ۲۹۶۶ {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 13:41
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺗﻮ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺑﻮﺩﻡ ﭘﺴﺮﻩ میخواست ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﻩ
ﯾﻬﻬﻬﻮ ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ : ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺶ ﺍﯾﻦ ﺟﺎﯼ
ﺧﻮﺍﻫﺮﺗﻪ …. ﭘﺴﺮﻩ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺧﻮﺍﻫﺮﻣﻮ
ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷته باشم؟؟ {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/17 - 13:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان
هم قطاران
هم پاتوقیان
هم دانشگاهیان
بیکاران
علافان
عزیزیای دل من
فداتون بشم ی تنه
قربونتون بشم
مراقب خودتون باشین
شب و روزتون قشنگ
بدرود{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 20:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..
یکی که بهش اعتماد داری ..
بهت اعتماد داره ..
از دلتنگی هاش برات میگه ..
از دلتنگی هات براش میگی ..
آروم میشه ..
آروم میشی ..
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..
این حس مثل قطره های باران پاکه
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 19:45
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 19:39
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضى اتفاق هاى خوب

اونقدر دیر مى افتن

كه باید رو به آسمون كرد

و گفت : وقتش گذشت

مال خودت...!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 19:37
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 19:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 18:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما یه مزیت خیلی خوبی که داریم اینه که وقتی که بزرگ شدیم ، و به مامان و بابا تبدیل شدیم سر زده رفتیم تو اتاق بچمون و دیدیم داره به صفحه دسکتاپ خیره میشه یکی میکوبیم پس کلش
میگیم کره سگ بیار بالا ببینم چی داشتی میدیدی ^_^ :
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 18:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا گوید : تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
شروع کن ، یک قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/16 - 18:44
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ