قسـم به اون پـســری که عشقش جلو چشمش اتو خورد و رفت خونه با صدایی خواب آلود گفت:ببخشید عزیزم خواب بودم گوشی رو سایلنت بود … قسـم به اون دخــتـری که با وعده ی ازدواج بکارتشو از دست داد و عکس عشقشو تو گوشی رفیقش دید … قسـم به اون پـســری که با گوشی رفیقش به عشقش زنگ زد اما از فـرداش شماره همون رفیقشو تو اینباکس اس ام اس های عشقش دید … قسـم به اون دخــتـری که هنوز تنـهاست چون نتونسته فرامـوش کنه … و قســــم به اون جفتـی که اولین شب بعد از جـدایی رو دارن تنـهایی با چشـم خـیس تو اتاق تـاریک و خالی از هم سحر میکنن … اینجا زمیـن است مطمئن باش یه روز دوباره همدیگرو میبینیم !!
قدم میزدم بر روی مشکلاتم داشتم باز هم سر تو غر میزدم اما اینبار کمی سکوت کردم فهمیدم دلیل مشکلاتم تو نیستی من خودم از تو که غافل میشوم بیراهه میروم ای بهتریم معبودم
قدم میزدم بر روی مشکلاتم داشتم باز هم سر تو غر میزدم اما اینبار کمی سکوت کردم فهمیدم دلیل مشکلاتم تو نیستی من خودم از تو که غافل میشوم بیراهه میروم ای بهتریم معبودم