یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حالا که فهمیدم دولت امریکا همه مکالمات رو شنود میکرده ؛
میگم خدا کنه به اون قسمت از حرفام که داشتم به مامانم میگفتم خععلی دوس دارم تو امریکا زندگی کنم ترتیب اثر بده....
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 17:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 16:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مـــامـــان … تموم شد ، بیا منو بشور!!!
)دانشجویان پس از اتمام امتحانات :))))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 16:30
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
توجه : امتحانات از آنچه در برنامه امتحانی می بینید به شما نزدیکترند {-38-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 12:09
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
به بعضیا باید گفت:
اون خرمایی که تو داری میخوری هستش تو جیب ماست ...

به بعضیا باس گفت:
ﮔﺮﺩﻧﺖ ﺩﺭﺩ ﻧﮕﯿﺮﻩ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺳﺮﮎ ﻣﯿﮑﺸﯽ ﺗﻮ کار ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ

ﺑﻪ بعضیام ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ ﺑﻬﺖ ﻣﻴﮕﻦ ﻣﺮﺩ؟!
بی خیااال ...
ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺷﻮخی کردن!

بعضی ها به ما نمیخوردن، جاخالی دادیم خوردن به شما!
مبارکتون باشه.

بعضیاﻡ ﻫﺴﺘﻦ ﻭقتی ﺑﺖ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻧﺒﺎس ﺑﮕﯽ ﺳﻼﻡ
ﺑﺎس ﺑﮕﯽ: ﺟﺎﻧﻢ ﺑﺎﺯ ﮐﺎﺭﺕ ﮐﺠﺎ ﮔﯿﺮﻩ ...!

به بعضیا باید با یه متانت خاصی گفت: یه دهن برامون خفه شو لطفا

از بعضیا باس پرسید:
پر و بالو که خودم بِهت دادم!
دُم از کجا آوردی !؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 12:07
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مناجات غضنفر با خدا:
خدایا دقت کردی بعضی وقتا شیطون چ پیشنهادای جالبی میده؟؟!
تو هم یکم خلاقیت داشته باش :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 11:55
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
سردرگمی زنان ایرانی: قبل ازازدواج:پدر:بروخونه شوهرت هرغلطی خواستی بکن!بعدازازدواج:شوهر:فکرکردی خونه باباته هر غلطی خواستی بکنی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 00:08
+4
AmirAli
AmirAli
وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه

تو به توانایی های او ایمان داری

وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه

او به توانایی های تو ایمان داره

دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 21:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدایا: دانستن این که چقدر مرا دوست داری کار سختی نیست


وقتی گریه هایم شیشه های اتاق را لمس میکند


وقتی دستانم بر روی شیشه ها سر میخورد


هر روز از انگشتانم شروع میشوی، به کنه وجودم میروی


و آنگاه این هیاهو از حنجره ام به تو میرسد


خدایا: من یک جسم سردم پر از نوسان های ناخواسته و احساسات نانوشته


و تو در میان همه ی اینها یک هستی مطلق هستی


یک معجزه که مرا به وجد می آورد


من در نگاه کردن به تو، واژه ای میشوم در متنی گسترده


تو مرا در سکوتم فهمیدی


وقتی که دلهره، آخرین کلمه ی مشترک چشم ودلم بود


وقتی ساعتها اجازه ی حرکت را از زمان گرفتند


وقتی همه ی رقصیدن من، تب و لرزم بود


هیچکس مثل تو نقطه چین ها را پر نمیکند


تویی که اول از هرکس و هرچیزی به ذهنم خطور میکنی


 وآخر همه میروند و تو باز هم ادامه داری


میخوابم در آغوش تو


تا لرزش دندانهایم


تپش قلبم


و حالت ایستای دردم را فراموش کنم


بگذار که هر لحظه دوباره به تو بگویم: سلام!


و آنقدر به آسمان نگاه کنم که ستاره ها به عشقم حسودی کنند


خدایا:این روزها که دست های تو مرا به فردا میکشد،


حس غریبی دارم


گاهی اشک..گاهی بغض..گاهی درد


بگذار مدام صدایت کنم


تا بودنت را فراموش نکنم!

دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 20:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 20:37
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ