یافتن پست: #ات

hamed noori
hamed noori
غضنفرتوی اتوبان داشته با سرعت 240 تا میرفته پلیس نگهش میداره.

- گواهینامه ؟
- ندارم!
-کارت ماشین؟
-ندارم!...
-بیمه نامه؟
-ندارم!
با این سرعت کجامیرفتی؟
-یه جنازه توصندوق عقب ماشینمه میخوام ببرم بندازمش توی بیابون..
پلیسه زنگ میزنه فرماندهی موضوع رو گزارش میده ، بلافاصله پلیس ویژه میرسه.
_گواهینامه؟
-بفرمایید!
-کارت ماشین؟
-بفرمایید!
-بیمه نامه؟
-بفرمایید..
-صندوق عقب ماشینتوبزن بالا بینم..
-بفرمایید!
اینجاکه چیزی نیست..همکارم میگه گفتی جنازه تو ماشینته و گواهینامه و.... نداری؟
-جناب سروان همکارتون بیخودگفته،حتماالان میخوادبگه با سرعت 240 تا داشتم رانندگی میکردم..!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 12:21
+4
hamed noori
hamed noori
شیـر و رفقـاش نشسته بودن و خوش میگذروندن.....

بین صحبت شیره نگاهی به ساعتش میندازه و میگه:

"آُه! اُه! ساعت 11 شده! باید برم! خانم خونه منتظره!"
گاوه پوزخندی میزنه و میگه: "زن ذلیلو نیگا ! ادعاتم میشه سلطان جنگلی!"...
شیر لبخند تلخی میزنه و میگه:

"توی خونه یه شیـــر منتظرمه ! نه یـه گاوی مثـل تــو !!!!"
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 12:17
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مورد داشتیم شب خاستگاری رفتن تو اتاق با هم حرف بزنن
دخــــتره گفته سرتو بزار رو شــکمم با پــسرمون حرف بزن {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 22:59
+8
hamed noori
hamed noori
ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﻋﻜﺲ ﺑﺎﺑﺎﻣﻮ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ:
ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﮔﻮﮔﻮﻟﯿﻪ ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻘﺶ
ﺷﺪﻡ!
ﯾﻌﻨﯽ ﺷﺮﻡ ﻭ ﺣﯿﺎ رﻭ ﻗﻮﺭﺕ ﺩﺍﺩﻩ
ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺟﺮﯾﺎﻧﻮ ﮔﻔﺘﻢ ﺣﺎﻻ ﻧﺼﻒ ﺷﺒﯽ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ
ﻣﯿﮕﻪ :ﺑﯿﺎ ﯾﻪ ﭼﻨﺘﺎ ﻋﻜﺲ ﺍﺯﻡ ﺑﮕﯿﺮ!! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 22:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 21:20
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 21:06
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 21:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 20:58
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 20:38
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فلسفه ی اصلی ِ سرماخوردگی ..

اینه که ...

صــــــدات بگیره و...

عشــــــقت پشت گوشی بگه:

الهی قربونِ صدات برم که گرفته

مگه نه ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 20:25
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ