یافتن پست: #ات

NeDa
NeDa

دیشب داداشم تو خواب هذیان می گفت و جیغ می کشید... رفتم اتاق می بینم بابام بالا سرشه! میگم خوب بیدارش کن! میگه بذار کابوسشو ببینه اینهمه پول دی وی دی میده فیلم ترسناک می گیره بزار سه بعدیشم ببینه این فک و فامیل ما داریم{-9-}

دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 11:11
+8
بهناز جوجو
بهناز جوجو

بالاخره جسد اونایی که میگفتن برات میمیرم پیدا شد ... !!!! در آغوش دیگری ، جان داده بودند ...

دیدگاه  •   •   •  1392/08/9 - 10:53
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو یه پیجی دیدم یه دختره استاتوس گذاشته بود:

مرد موجودیست تنوع طلب !
که حتــی با داشتن زنی زیـــبا به میــــمون هم چـــشـــمــــک میزند !!
:|
یه پسره هم زیرش کامنت گذاشته بود :
فعلا ایــــنو (; داشته باش ؛ تا بعـــد ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 20:21
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 20:18
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 20:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 20:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مصارف مهم اس ام اس در ایران : 1-پیغام های اورژانسی ( سر رات که داری میای 2تا بربری بخر) 2- اطلاعات رسانی( سر جلسه امتحان)'' جیم درسته الاغ!'' 3-پیغام های عاشقانه: ''عزیزم ،قبل از خواب به یاد من مسواک بزن !'' 4-جلوگیری از خشونت :''بدهکار محترم !اگه این جا بودی خرخرتو می جوییدم ''! 5-فرستادن جوک :''یه روز یه یارو می ره سربازی ،دور کلاش قرمزی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻟﻘﺐ ﻫﺎﯼ ﺗﯿﻢ ﻫﺎﯼ ﺟﻬﺎﻥ:
________________________
ﺍﺳـــﺘﻘﻼﻝ= ﺗـــــﺎﺝ
ﺍﯾــﻨﺘﺮ= ﻧــﺮﺍﺗﺰﻭﺭﯼ, ﺍﻓﻌﯽ
ﻣــﯿﻼﻥ= ﺭﻭﺳﻮﻧﺮﯼ
ﺑﺎﯾﺮﻥ=ﺑﺎﻭﺍﺭﺍﯾﯽ, ﺍﻑ.ﺙ.ﻫﺎﻟﯿﻮﻭﺩ
ﺭﺋـــﺎﻝ=ﮐﻬﮑﺸﺎﻧﯽﻫﺎ
ﺑﺎﺭﺳﻠﻮﻧﺎ= ﺁﺑﯽ ﺍﻧﺎﺭﯼ ﻫﺎ - ﮐﺎﺗﺎﻟﻮﻧﻬﺎ
ﯾﻮﻭﻩ= ﺑﺎﻧﻮﯼ ﭘﯿﺮ
ﻟﯿﻮﺭﭘﻮﻝ= ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺍﻧﮕﻠﯿﺲ
ﺍﺗﻠﺘﯿﮑﻮ = ﭘﺴﺮﺍﻥ ﻣﺎﺗﺮﯾﺲ
ﺁﺭﺳﻨﺎﻝ= ﺗﻮﭘﭽﯽ ﻫﺎ
ﻣﻨﭽﺴﺘﺮ=ﺷﯿﺎﻃﯿﻦ ﺳﺮﺥ
ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ= لنگی , سوبله چوبله!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:39
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این شکلاتا و شیرینیای خوشمزه میرن قایم میشن،
تا میری مسواک میزنی خودشونو نشون میدن :| :دی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوســـــــت داشتن به حــــرف نیـســــت
به وقتــــیه که برات میذاره
به ارزشیه که برات قائل میشه
به دلگرمیه که بهت میده
اما وقتی طرفت همش نیست
وقتی تو توی لحظه لحظه زندگیت تنهایی
این دوست داشتن نیست
"دوست داشتن "
این نیست که
جا خالی هاشون رو با تو پر کنند
اینه که
بخاطر تــــــــــو ..
جا خالی کنــند...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:24
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ