یافتن پست: #ات

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
یه ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺻﻢ ﻧﺪﺍﺭم
.

.

... ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﺧﻄﻢ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺷﺎﺭﮊ ﺩﺍﺭﻩ |: ... ﻏﻢ ﻭ ﻏﺼﻪ
ﻧﺪﺍﺭﻡ ... |: ﮐﺴﯽ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﻢ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻪ ،
ﻗﻟﺒﻤﻮ ﺑﺸﮑﻮﻧﻪ ،ﺁﺧﺮﺷﻢ ﺑﻬﻢ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﻨﻪ ... ﻭ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺟﻮﺍﯾﺰ
ﻧﻘﺪﯾﻪ ﺩﯾﮕﺮ {-18-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 23:05
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
طرف هر روز تو بغل یکی عکس میذاره و زیرش مینویسه :
یه روزِ خوب...........
بعد میاد استاتوس میزنه که:
یه مخاطبِ خاصم نداریم..!
خو لامصــــب تو همه جای ایران نمایندگی زدی؛
دیگه چه مرگته؟؟ {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 22:39
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/08/7 - 21:58]
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 21:33
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کسی ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ , ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﯼ ﺳﻮﭘﺮ ﻣﺎﺭﮐﺘﯽ ﭼﯿﭙﺲ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻭ ﻣﺎﺳﺖ ﻣﻮﺳﯿﺮ و سیگار ﻣﯿﺨﺮﯼ ﭼﺮﺍ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﭼﭗ ﭼﭗ ﻧﮕﺎﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه نکته راجع به GF
.
.
.
به حروف روی کیبورد کامپیوتر نگاه کنین
.
.
.
فارسیش میشه "لب"
.
.
.
کیبورد هم منحرفه ها... عجبااااا.....

برید کیف کنید با این همه اطلاعاتی که بهتون میدم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:33
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب مهمون داشتیم بابام دیر کرده بود نیومده بود …
مامانم به من : یه “تک بزن” به بابات بگو مهمونا اومدن پس چرا نمیای ؟ بگو نوشابه هم بخره ؟
راستی بهش بگو یه بسته چیپس سیب زمینی هم واسه کنار مرغ بخره و زود بیاد …
من : همه اینا رو با یه تک زنگ بگم دیگه ؟
مامانم : خب یه مسیج بهش بزن و زود قطع کن !!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 19:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺴﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﭘﯿﺶ
ﻣﻦ.
ﻣﻦ ﻫﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﻦ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺩﯾﺪﻣﺶ
ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺍﺵ ﺩﺍﺷﺘﻪ ........
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 19:52
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ