تا حالا دقت کردین اگه بخوای ۱۰ تومن از عابر بانک بگیری ، ۶۰ نفر تو صف با حقارت نگات میکنن !!! حالا روزی که ۲۰۰ تومن میگیری ، تا نیم مایلی خر هم پر نمیزنه !
دلـــ♥ـم را بر دوشم مــے گذارم... مــے روم... باید ڪمــے صبر ڪنــے ، تا قیمتــے شوم!!! زیر خاڪــے شدن وقت مــے خواهد ...............تـــــو هم ............... زمزمہ هاــے نامهربان ــے ات را آرام تر بگو، یک وقت دیدــے صدایت را باد نہ ... خاڪ بہ گوشم رساند... و دلم ترڪ خورد دل است دیگر... رو ــےخاڪ... زیر خاڪ نم ــے شناسد... مــے شنڪد...