یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه یه ذره حقیقت پشت هر"فقط یه شوخی بود"هست
یكم كنجكاوی پشت"همین جوری پرسیدم"هست
قدری احساسات پشت"به من چه اصلا"هست
مقداری خرد پشت"چه می دونم"هست
واندكی درد پشت"اشكالی نداره"هست
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خب به سلامتی نبرد خاموش و روشن کردن کولر تموم شد
به زودی شاهد ماراتن کم و زیاد کردن بخاری هستیم
پیشاپیش مصیبت وارده رو تسلیت میگم :-/
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:18
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آهای پسرا.صدامو میشنوین.اره باشمام.
اشکال نداره.ابرو هاتون رو بردارین
بازم اشکال نداره.اپیلاسیون کل بدن کنین
اصلا اشکال نداره.موهاتونو رنگ کنید
اما به جون خودم اینکه موهاتونوبلند میزارید وبعد میرین 3شاخه بغل سرتون بافت افرقایی میزنیدو موهاتونو نیم وری میکنید توی صورتتون خیلی اشکال داره
آره.دیدم که میگم.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:17
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه مدل جن هم هست... وقتی پای اینترنتی و در اتاقت بسته س... میاد پشت سرت وایمیسه ، موهاتو میکشه یا با انگشت میزنه رو شونه ت... بعد برمیگردی ببینی کیه ، غیب میشه...
تازه گاهی اوقات تصویرش هم تو صفحه مانیتور پیداست :/
دقت کن شاید الآن پشت سرت وایساده باشه :/
در ضمن روز و شب هم سرش نمیشه :/
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:11
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﺍﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﺳﻮﭘﺮﯼ ﺩﻟﺖ ﻟﻮﺍﺷﮏ ﻧﺨﻮﺍﺳت ...
ا ﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﭘﺎﺭﮎ، ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﺏ ﻧﺸﺪﯼ ...
 ﺍﮔﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﯾﮕﻪ نمی‌خندی ...
 ﺍﮔﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺴﺘﻨﯽ ﭼﻮﺑﯽ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ ....
 ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯼ !!
 ﺑﺸﯿﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ببین ﭼﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺩﻟﺖ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯼ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 11:31
+3
NeDa
NeDa
هیچ چیزی بیشتر از امیدهای نیم بند و نصفه آینده آدم را خراب نمی کندسخت ترین کار در دنیا ترمیم اعتمادیه که از دست رفته ! اعتماد به عشقت ، اعتماد به نفست ، اعتماد به آینده ات
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 23:13
+3
NeDa
NeDa
می گویند زمان طلاست ....
اما من چشیدم ؛
دروغ می گویند !
زمان آتش است ،
گذرا نیست ....
ثانیه به ثانیه اش
می سوزاند !
وتا به شعله ات نكشد
نمی گذرد ... !!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 23:09
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 21:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من به فکر فرو میروم

کاش می شد

توی چال گونه هات دفن شوم.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:45
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ