یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گذاشتــم به دارم بکشنــد!بــی گنــاه بـــودم اما….حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:27
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
عجیب شباهتی داشتی با دریا …
دریا نیز غرقش که میشوی پس ات می زند !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:24
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتگوی کاملا واقعی بین دو ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پسر در تاکسی:

اولی: مربی تئاترمون قبلا دستش تومور داشته

دومی: تومور مغزی؟!

اولی: نمی دونم… اونشو نگفت!!

الله اکبر
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ: ﺑﺜﻤﺸﺪ ﺫﺷﻎ
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﭘﺴﺮﺍ:
.1ﻋﺰﯾﺰﻡ ﮔﻞ ﮔﻔﺘﯽ
.2ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﻣﻮﺍﻓﻘﻢ
.3ﭼﻪ ﺣﺮﻑ ﻓﯿﻠﺴﻮﻓﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﻣﻨﻢ ﻣﺚ ﺷﻤﺎ ﻓﮑﺮ
ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺎﻫﻢ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﯿﻢ
.4ﮐﺘﯿﺒﺘﻮﻥ ﻫﻢ ﻣﺚ ﺍﺳﻤﺘﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﻌﻨﯿﻪ.
.897ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺘﯿﺒﻪ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺍﺣﺴﺎﺱ
ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺯﻧﮕﯿﻢ ﻫﺪﻓﺪﺍﺭ ﺷﺪﻩ.
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﭼﻦ ﺭﻭﺯ: ﺑﺒﺨﺸﯿﻦ ﯾﺎﺩﻡ ﺭﻓﺘﻪ
ﺑﻮﺩ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩﻡ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ ﻣﻨﻈﻮﺭﻡ ﺍﯾﻦ
ﺑﻮﺩ:
felan bye
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:57
+3
کاش خودت هم مثل خاطراتت برای ماندن سرسخت بودی


دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانومها توجه فرماید:
در روایت اومده که دوس پسرتونو جوری گاز بگیرین
که تا دفعه بعد که باز می بینیدش جاش بمونه،
جرات نکنه به دختر دیگه ای نخ بده!

در ادامه میفرماد که گردن، مورد بسیـــــــــــــار مناسب و تو چشمِ.
ازش نگذرین به هیچ وجه!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر دل داناتر در این زمانه.....
زرنج و غم محزون تر..........
غم مخور جهان عاقبت ندارد..................................
چشم پر امید اشک غم ببارد..........................................
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی زیر پست من کامنت بذارینچه اتفاقی می افته ؟
.
.
.
.
.
.
وقتی کامنت میذاری بقیه بچه ها کامنتتو میبینین

بعد میان تو پروفایلت عکستومیبینین

بعد میگن وااا

این عجب فرندای خوشتیپی داره

بعد اددت میکنن

بعد فرندات زیاد میشه

بعد باهم دیگه دوست میشین

بعد میرین تو فاز دوستی فاو

بعد یکیتون به اون یکی خیانت میکنه

بعد باهم دیگه کات میکنین :))

بعد کز میکنین گوشه اتاق و به باعث و بانی عاشناییتون که من باشم

فحش میدین :|

اصن چه بهتر که کامنت نذارین!! نه ؟

والا چه کاریه ؟

همون لایکو بزنی حله :))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:41

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ