یافتن پست: #ات

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
از دستشویی میای بیرون یه دست به موهات میکشی ، طوری قشنگ میشه که انگار از سالن مد تو پاریس اومدی بیرون . . . !
حالا یه جای خیلی مهم دعوت داری میری بهترین آرایشگاه شهر ، وقتی موهاتو میبینی انگار از مخلوط کن سه کاره اومده بیرون !{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:41
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
خب به سلامتی نبرد خاموش و روشن کردن کولر تموم شد
از امروز شاهد ماراتن کم و زیاد کردن بخاری هستیم
پیشاپیش مصیبت وارده رو تسلیت میگم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:35
+1
آخه خدا جون! قربون بزرگیت، وفای سگ به چه کارمون میاد؟!
یه فکری به حال آدمات میکردی!


دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:31
+3

تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد ، مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله !



دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
و خداوند زیر تختو آفرید که...
اتاقمون در عرض 3
دقیقه مرتب شه:D
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:16
+3

چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم ، بیا هی دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم




 

دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به نجوایی صدایم کن.
بدان آغوش من باز است
قسم بر عاشقان پاک با ایمان
قسم بر اسبهای خسته در میدان
تو را در بهترین اوقات آوردم
قسم بر عصر روشن، تکیه کن بر من
قسم بر روز، هنگامی که عالم را بگیرد نور
قسم بر اختران روشن اما دور، رهایت من نخواهم کرد
برای درک آغوشم، شروع کن، یک قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من
تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید
ترا در بیکران دنیای تنهایان،
رهایت من نخواهم کرد.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 18:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تقدیم به تو که واقعیت تمام آینه های زلالی نگاهم کردی و من شعله کشیدم.


نگاهم کردی و من آبی شدم. نگاهم کردی و آفتابی ترین سمت غزل گشتم.


نگاهم کردی و من شاعر شدم. بارانی ترین شاعر. دلداده ترین شاعر.


و من از نگاه تو تا خدا رفتم و به زیارت آسما نی ترین معبد آسمانها رسیدم . من زائر چشمان تو شدم .


زائر ضریح دریا . زائر دقایق آسمان . زائر حقیقت کهکشانها .و من زائر تو شدم .


زائر چشمهایی که تمام دنیای من شدند . چشمهایی که مرا به قله می رسانند .


چشمهایی نه از جنس غزل بلکه خود غزل. خود خود عشق . تمام تمام صداقت .


چشمهایی مثل چشمه سار ترا نه در سکوت شاعر. چشمهایی به رنگ دلهای بی ریا .


به شکل قشنگ حادثه ی عشق . چشمهایی شبیه خود اتفاق عشق.


به دیدن چشمهای تو که می آیم عجیب یاد آسمان می افتم و دلم پر پرواز میگیرد و مرا تا اوج تو پر می دهد .


به دیدار چشمهای تو که می آیم چنان در جذبه ی اهورائیت گم می شوم که زمان در ذهن خاطره ام نمی ماند.


تقدیم به بهترین.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 18:31
+2
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
داداشم ديشب خيلي ناراحت بود رفتم پيشش

گفتم چته؟ انقده تو خودتي

ميگه: خــــــــــــــ ـــــــــاک تو سرم...

کلاه قرمزی gf پیدا کرد من هنوز دارم جمعه ها فیتیله نگا میکنم


خانوما بياين به داد داداشم برسين

وگرنه ديگه براتون پست نميذارم


دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 17:27
+5
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
دیشب پلیس جلوماشینموگرفت ، رفتم جلو به پلیسه خیلی جدی گفتم میدونی من کیم؟

گفت کی هستی؟


گفتم : یـَــعنی واقعا نمیدونی ؟

رنگش زرد شد گفت : نه کی هـَــستی مـَگه ؟

گفتم من یه پرندم آرزودارم تو باغم باشی 

جریمم نکرد !!
:)

اشـــــک توچشماش جمع شد گفتش خداشفات بده:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 17:17
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ