یافتن پست: #ات

*elnaz* *
*elnaz* *

می روم ؛


امااااااااا ..


در نبودم اگر لحظه ایی ؛


حتی ؛


برای ثانیه ایی هر چند کوتاه ..


دلتنگم شدی ..


تو را به خاطراتمان قسم ؛


نگذر ..


از " او " که مرا از " تو " و  " نگاهت " را از " من گرفت .... .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:14
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:09
+7
*elnaz* *
*elnaz* *

هی فلانی ؛


دیگر هوای برگرداندنت را ندارم ..


هر جا که دلت میخواهد برووووووووو ...


فقط ؛


آرزو می کنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد ؛


آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه ی چشمانت ؛


باز هم آرام نگیری .....


و اما من ؛


برنمی گردم که هیچ ؛


عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع می کنم ،


که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی و


با خاطراتم قدم بزنی ................ .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 21:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به نظرم با چنگال ماست خوردن منطقی تر از اینه که از جات بلند شی بری قاشق بیاری !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 20:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 20:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 20:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 20:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا دیروز به مخاطب خاصم زنگ زدم!

من: شلام عزیزززم شطولی عشلم خوفی ی ی ی ؟؟
مخاطب خاص: شلام خوفم شوکولم
من: دالی چیتال میتال میتونی !؟
مخاطب خاص: من باباشم عشلت لفته فلافل بگیله گوشیشو جا گذاشته :|

هیچی دیگه : دم به دم بر همه دم بر گل رخسار محمد صلواااااااااااااااااااااااااااات :))

:))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 19:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کسى که براى حل معادلات و مسائل دلتون وقت می زاره
خیلى دوستون داره، بیکار نیست
هواشو داشته باشین
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 18:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
باید به این دخترای ناز که ابرو هاشونو برمیدارن بگی :مگه پسری که ابرو هاتو برداشتی!!!!!!!!!والا...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 18:42
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ