یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 22:21
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بَعضے از حَقآیــق خیلـے ســآدست...

وَلـے درڪش خیلے پیچیـــده و سَختــﮧ

مثــــل ڪنار اومـــدטּ با جمــلـﮧے :

خُبـــ دوسِـت نداره زور ڪﮧ نیسـت!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 21:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 21:46
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 21:38
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:33
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻋﮑﺲ ﺷﮑﯿﺮﺍ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ
ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﺯﯾﺮﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ
ﻋﮑﺲ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﺯ ﺍﻓﺘﺎﺩﯼ .
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻧﻨﻮﺷﺘﻪ " ﻣﻤﻨﻮﻥ، ﭼﺸﺎﺕ ﻗﺸﻨﮓ ﻣﻰ ﺑﻴﻨﻪ
ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ : ﮐﺮﺍﯾﻪ ﻣﻦ ﻭ ﺭﺿﺎ ﺻﺎﺩﻗﯽ ﺭﻭ ﺣﺴﺎﺏ
ﮐﻦ، ﭘﯿﺎﺩﻩ
ﻣﯽ ﺷﯿﻢ |:
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:18
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی هام هستن (البته فقط بعضی هااااا)ک هرچی صدای آهنگ رو زیاد میکنی ک اینا خفه شن و همراه آهنگ نخونن.
خفه ک نمیشن هیچ.تازه اونام صداشونو بلند تر میکنن.
همینا کمر من رو شیکوندن
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب ساعت ۳شب بابام اومده بالا سرم بیدارم کرده میگه : پسرم پسرم !
من : هوووم ؟؟
بابام : بابا بیداری ؟
من : آره بابا دارم تنیس رو میز بازی میکنم.
بابام : زهرمار مگه من باهات شوخی دارم ؟
من : پدر من خو ساعت ۳ بیدارم کردی میگی مگه خوابی ؟
بترس از روز رستاخیز ، بترس از آتش دوزخ !
بابام : بابا خوابم نمیبره بیا با هم شطرنج بازی کنیم !
من : ای خدااااااااااا
حالا داشتیم بازی میکردیم سربازو هفت هشت خونه تکون داد…
من : بابا اون سربازه مازراتی نیست که اینجور میرونیش ؟!
بابام : هزار بار گفتم احترام بزرگترت رو داشته باش ،
پاشو گمشو بیرون میخوام بخوابم بچه سوسول ؛
کسی که جنبه تقلب رو نداره اصلا باهاش بازی نمیکنم !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:14
+5
مهسا
مهسا
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/14 - 20:12
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ