farhad
تو افتتاحیه2010ش[!]ا با پیکه اشنا شدش و ازدواج کردن...
تو افتتاحیه امسالم که میگن جنیفر لوپز دربه در دنبال هاشم بیگ زاده بوده
maryam
چـه قــدر زبـان نـفهم اَند مـو هـایــَـم ...
دسـت هـای تـو را از کــُـجا بــیاورم !!
farhad
این پستو یه آقا پسری گذاشته بود:
دلم میخواد یه روز ساعت ۴صب زنگ بزنم ب دوست دخترم از خواب بیدارش کنم بعد بهش بگم من جلو درتونم بیا میخوام ببینمت!
بعد اونم با تاپ و شلوارک و چشمای خوابالو و موهای ژولیده بیاد پایین و بشینه توماشین بعد من بهش بگم تو بخواب من نگات کنم!
بعد اون بخوابه و منم گازشو بگیرم برم شمال.
ساعت ۷صب برسیم لب دریا………
بعد من درای ماشینو باز کنمو خودم ۴زانو بشینم روکاپوت ماشین و دوست دخترم با صدای آب بیدار شه!
بعد از ذوقش جیغ بزنه و همون جا سکته قلبی کنه و بمیره.
بعد من با گیتارم این آهنگو بزنمو بخونم:
دریااااااااااااااا
اولین عشقه مراااا بردیییییییی
دریااااااااااا
مملکت نیست ک دیوونه خونس…