یافتن پست: #از

*elnaz* *
*elnaz* *
مجري: فاميل دور چرا ببعي رو گذاشتي رو سرت!؟
فاميل: آقاي مجري امروز يه دکتره تو ماهواره ميگفت اگه پشکل گوسفند بمالين رو سرتون موهاتون دوباره درمياد
ببعي: دَدي انقد حرف نزن تمرکزم بهم ميريزه!
فاميل: سيرداغ ببينم! 2ساعته داري تلاش ميکني هنوز موفق نشدي! من از بچگي آرزوم بوده مو داشته باشم،تو آخرش گند ميزني به آرمانهاي من!
ببعي: دستشوييم نمياد...
فاميل: به آبشار فکر کن...نه نه اون مال يه چيز ديگه س...به وضعيت اقتصاديمون فکر کن! ولي فقط به وضع ده يازده سال پيش فکر کني ها،ميترسم اگه به جلوتر فکر کني کل هيکلم مو دربياره!
مجري: آخه آدم واس خوشگلي هر کاري ميکنه؟ واقعاٌ عقل هم چيز به درد بخوريه!
فاميل: نه آقاي مجري...تو اين دوره زمونه اي که مردم عقلشون به چشمشونه پشکل بيشتر به درد آدم ميخوره!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:06
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینم چند تا فحش جدید (فقط در مواقع اضطراری ازشون استفاده کنید!!!)

1) از جلوی چشام خفه شو !!!

2) صداتو واسم داد نزن !!!

3) فکر کردی فقط خودت خری ؟؟؟

4) کی باتو زر زد !!!

5) با من حرف میزنی دهنتو ببند !!!؟!!!!!؟!!!!!!؟!!!؟!

6) خودت گیر عجب خری افتادی !!!

7)دستت از زانو بشکنه ایشالله !!!

8) خودم دست دارم جوابشو بدم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اول خط سوار تاکسی شدم 1 نفر مونده بود تاکسی پر شه

بعد نیم ساعت یه دختره اومد راننده به شوخی گفت:

خانوم ما 1ساعته منتظر شماییم ...

دختره هول شد گفت: ببخشید خواب موندم ...

ینی ما 4 نفر که ترکیدیم.

خود تاکسیه از شدت خنده استارت نمیخورده ... :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:53
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
ﺯﻥ ﺯﻧـﺪﮔـﯽ ﺑـﻪ ﮐـﯽ ﻣـﯿـﮕــﻦ ؟؟
.
ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﻪ ﺑﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻭ
ﺑﮕﻪ :
ﺍﻣﺸﺐ ﭼﯽ ﻣﯿﻞ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺳﺮﻭﺭﻡ ؟؟
***
ﺑـﻌـﺪ ﻣـــﺮﺩ ﺯﻧـﺪﮔـﯽ ﺑـﻪ ﮐـﯽ ﻣـﯿـﮕــﻦ ؟؟
.
ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﮕﻪ :
ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺳﯿﺎﻩ ﺳﻔﯿﺪ ﺑﺰﻧﯽ ﮐﺸﺘﻤﺖ ؛ ﺯﻭﺩ
ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺷﻮ , ﺯﯾﺎﺩﻡ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻧﮑﻦ
ﻣــﯿـﺮﯾــﻢ ﺭﺳـــﺘــﻮﺭﺍﻥ :)))
ﺑﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﺩﺍﺳﺘﺎﻧﻬﺎﯼ ﺗﺨﯿﻠــــــــــــــــــﯽ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:46
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
تنهایی
مهربانم کرده است؛
شبیه سربازی
که از روی برجک دیده بانی
برای تک تیرانداز آن سوی مرز
دست تکان می دهد...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:34
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشَـب بـه یـادَت تـمامِ ستـاره هـایِ اسمان را شـمردم

تـازه فـهمیـدم چـقدر اسـمان کوچـک اسـت!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:23
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ