یافتن پست: #از

*elnaz* *
*elnaz* *
کاش می شد که کسی می آمد


باور تیره ی ما را می شست




و به ما می فهماند




دل ما منزل تاریکی نیست




اخم بر چهره بسی نازیباست




بهترین واژه ،همان لبخند است




که ز لبهای همه دور شده ست




کاش می شد که به انگشت نخی می بستیم




تا فراموش نگردد که هنوز انسانیم.

آخرین ویرایش توسط eli20 در [1393/04/23 - 14:07]
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:06
+3
tanaz khanoom
tanaz khanoom
سلام. من tanaz khanoom هستم، از اعضای جدید ... :)
5 دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 13:49
+4
reza
reza
3 دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 12:43
+4
XSwcl098r5
XSwcl098r5 (مسدود)
سلام. من XSwcl098r5 هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 03:38
+2
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 01:15
+5
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 01:12
+4
yagmur
yagmur
آخرین ویرایش توسط damla در [1393/04/23 - 01:21]
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 01:11
+4
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 01:07
+4
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 01:06
+3
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 00:53
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ