farhad
طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد:
پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم
مادرم مریض بابام مرده 2شیفت کار میکنم
واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !
دخترا :اســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد !!!!
♥ نگار ♥
▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│
└└└└└└└└└└└└└└└
من مثل پیانو هستم ، مرا بنواز تا ببینی چه ریتم زیبایی دارم. . .
سلام ترسا
1393/04/13 - 15:27salam khosh omadii...
1393/04/13 - 15:34 ( لايک توسط 1 کاربر )