یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
واقعا هیچ دردی بدتر از این نیس که مامانت خونه نباشه یه کاسه پر سیب زمینی سرخ کرده رو کابینت باشه ........اما روزه باشی نتونی بخوری
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 17:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ب سلامتی اون مردی ک گوشه اتاق نشسته و با کامپیوترش بازی میکنه و زیرلب میگه: بهتر از بازی کردن با دل دختر مردمه...!! .

مجموعه داستان های بارو نکردنی (^__^)
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 17:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر کس
یک بار...
برای رسیدن به یک نفر
...دیر می‌کند...
و پس از آن...
برای رسیدن به دیگران...
عجله‌ای نمی کند!...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 17:00
+4
farhad
farhad
یعنی انتظار داشتن از بعضیا حکایت شرط بستن روی خر توی مسابقه اسب دوانیه :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 16:54
+5
farhad
farhad
یک ﺳﺎﻋﺖ ﭘﯿﺶ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺑﻬﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ:
"ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﮐﺎﺕ ﮐﻨﻢ ﻭ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯾﻢ ﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﻫﻢ
ﺟﺪﺍ ﺷﯿﻢ"
ﻣﻨﻢ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﭼﯽ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﻧﺮﻩ، ﯾﻬﻮ ﻫﻮﻝ ﺷﺪﻡ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ :
ﺍﺯﺕ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺍﻡ
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ،ﭘﺸﺖ ﺗﻠﻔﻦ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺟﺎﯼ ﺭﻭﺩﻩُ ﻣﻌﺪﺵ ﻋﻮﺽ
ﺷﺪ :))) بعدﻡ ﮔﻔﺖ ﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﺎ ﻧﻤﮑﯽ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ ﻏﺮﻭﺏ
ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ :|
1 دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 16:43
+4
farhad
farhad

من تا حالا دوبار شکست عشقی خوردم ، دو بار هم مساوی کردم و سه بار هم برنده شدم الانم با ۱۱ امتیاز تو رده پنجم جدول هستم



 

دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 16:42
+4
farhad
farhad
خــــــــــــــــــــــــــیلی سخته
بـــــــراش هر کــــــاری بکنی
اخرش بگه
♥♥مگه من ازت خواسته بودم؟؟!!!؟
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 16:39
+3
farhad
farhad
از بعضیا باس پرسید:

پرو بالی که من بهت دادم،

دم از کجا در آوردی ؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 16:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 15:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از خوب ها بیشتر میترسم...!

آخر..!

یک روز تو خوب ِ من بودی ...!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/11 - 15:13
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ