♥ نگار ♥
والیبال است دیگر
گاهی دلش میخواهد
فرت و فرت سرافرازمان کند!
بزن به سلامتیش
♥ نگار ♥
از امروز مضمونِ عكس ها و پست هایی كه میذارن :
١-من و آش و حلیم همین الان یهویی .
٢-من ، توی صف نون بربری .
٣-خیلی گشنمه یك ساعت مونده به افطار.
٤-الان اذان صبحه ، بدون ارایش و میك آپ.
٥-الان بعد افطار ، با برو بكسِ روزه دار.
٦-من روزه میگیرم ولی تو دستِ اونو
پس کی اذان میشه خسته شدم
عشقم احسان علیخانی
♥ نگار ♥
آقا دقت کردین تو بازی ایران و کره جنوبی همه بازیکنا ایران یه اسم داشتن ؟
باریک الله رحمتی …
باریک الله دژاگه …
باریک الله نکونام …
باریک الله خلعتبری …
باریک الله تیموریان
♥ نگار ♥
ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﭘﯿﺠﯽ ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻄﺮﺡ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ :
ﺭﻭﺯﻩ ﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎ ﭼﯽ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ ؟ !
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﯼ
ﻋﺰﯾﺰﻣـــﻮﻥ ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﺯﯾﺮ ﺑﻮﺩ :
ﺑﺎ ﺩﺭﻭﻍ
ﺑﺎ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ
... ﺑﺎ ﺍﻓﻄﺎﺭ ...
ﺑﺎ ﺁﭼﺎﺭ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ
ﺑﺎ ﺭﻭﺯﻩ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ
ﺑﺎ ﮐﻠﯿﺪ
ﺑﺎ ﺗﺮﯾﺎﮎ
ﺑﺎ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﮔﻠﺮﻧﮓ
ﺑﺎ ﺍﻧﺒﺮﺩﺳﺖ
ﺑﺎ ﯾﮏ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺑﺠﻮ ﺗﮕﺮﯼ
ﺑﺎ ﺳﯿﮕﺎﺭ
ﺑﺎ ﺭﻣﺰ ﯾﺎ ﺯﻫﺮﺍ
ﺍﺻﻼ ﻧﻤﻴﺒﻨﺪﻳﻤﺶ ﻛﻪ ﺑﺨﻮﺍﻳﻢ ﺑﺎﺯﺵ ﻛﻨﻴﻢ
ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﺸﻪ، ﺳِﻔﺖ ﺑﺴﺘﻤﺶ
ﺑﺎ ﻣﺮﻍ ، ﺩﻝ ﻫﻤﺘﻮﻧﻢ ﺑﺴﻮﺯﻩ
ﯾﻪ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ؟
ﺑﺎ ﺩﻋﺎﯼ ﺭﺑﻨﺎﯼ ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ
ﺑﺎ ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﺖ ﻣﺎﺩﺭ
ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻣﻠﺖ ﺧﺠﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻣﺎ!!!
♥ نگار ♥
ﺩﯾـﮕـﻪ ﮐـﺎﺭ ﺍﺯ ﻫـﺪﺍﯾـﺖ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﭘـﺴـﺮﺍ
ﮔـﺬﺷـﺘـﻪ ...
ﺍﯾـﻨـﺎ ﺭﻭ ﺑـﺎﯾـﺪ ﺭﺍﻫـﻨـﻤـﺎﯾـﯽ ﮐـﺮﺩ ...
ﺑـﺮﺍﺩﺭﺍ ...
ﻣـﺪﺍﺩ ﺍﺑـﺮﻭﯼ ﺭﻭﻏـﻨـﯽ ﻧـﺨـﺮﯾـﺪ !!!
ﺭﯾـﺰﺵ ﺍﺑـﺮﻭ ﻣـﯽ گیرید