یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از ترسناک ترین چیزا اینِه که دست بکشی رو جیبت ولی برجستگی گوشیت رو حس نکنی...........
حتی داشتیم مواردی که باعث سکته ناقص و حتی مرگ قلبی شده !!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:25
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سری از قندا هم هستن
که هر چی قلوپ قلوپ چایی بخوری
اب نمیشن برن پایین
فک کنم ساقه طلایی قاطی شونه ^__^
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فقط یه ایرانی میتونه واژه انگلیسی”ایمیل” و فارسی سازی کنه
بذاره “پست الکترونیک”که هم پستش انگلیسیه هم الکترونیکش!!!
بهش بگیم نامه برقی سنگین تره والا
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فانتزیم اینه برم سرکلاس هندسه
.
.
.
.
.
.
بگم این درسا بسه کاش که این زنگ بخوره دل به دلدار برسه^_^
بعد استاد از کلاس بخواد بیرونم کنه همونجوری که زل زده توچشام که من پاشم برم بیرون برگردم بگم:خوب دست منو خوندی منو بدجوری سوزوندی منو مثل یه برده کجاها که نکشوندی^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتیم امتحان رانندگی…….
یارو بنده خدا بعد از کلی بِلعَخَره قبول شد!!
انقدر خوشحال بود به افسری که امتحان می گرفت
برگشت گفت :
دست درد نکنه کرایه ما چقدر میشه!!؟
هیچی دیگه ماشین با تمام سرنشیا رفت رو هوااا..
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آهـــــــــای فلانی !
یـــادت باشــد ...
کـــم حوصلـه ســت ..
ظـاهـــرش جـــدیست ..
امـا دلـــی دارد کـه مــهربـانـی اش بـه وسعـت یک اقــیـانــوس است !
بــد قـول نــیـست .. امـــا گرفتار است
با او راه بیا....!
خــستـه کـه بــاشـد ..
تــنهـایش بــگــذار ...!
تودار است ..
اما صبر کن خودش بعد حرفهایش رامی گوید !
او تمام دنیای من است ...
مبادا بیازاریش ....
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رسیدن آداب دارد..
وقتی رسیدی باید بمانی
باید بسازی..
باید مدام یادت باشد که چقدر
زجرکشیدی تا رسیدی‏‏!‏
که آرزویت بوده برسی..‏!‏
وقتی رسیدی باید حواست باشد
تمام نشوی.......‏!‏
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 12:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تصمیم مهم زندگی من اینه که موقع امتحان زیاد از مغزم کار نکشم خسته بشه!
...می ترسم اون دنیا علیه من حرف بزنه!
نمی خوام مدیونش بشم...!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 12:33
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ