♥ نگار ♥
یکی از ترسناک ترین چیزا اینِه که دست بکشی رو جیبت ولی برجستگی گوشیت رو حس نکنی...........
حتی داشتیم مواردی که باعث سکته ناقص و حتی مرگ قلبی شده !!!!!
♥ نگار ♥
فقط یه ایرانی میتونه واژه انگلیسی”ایمیل” و فارسی سازی کنه
بذاره “پست الکترونیک”که هم پستش انگلیسیه هم الکترونیکش!!!
بهش بگیم نامه برقی سنگین تره والا
♥ نگار ♥
فانتزیم اینه برم سرکلاس هندسه
.
.
.
.
.
.
بگم این درسا بسه کاش که این زنگ بخوره دل به دلدار برسه^_^
بعد استاد از کلاس بخواد بیرونم کنه همونجوری که زل زده توچشام که من پاشم برم بیرون برگردم بگم:خوب دست منو خوندی منو بدجوری سوزوندی منو مثل یه برده کجاها که نکشوندی^_^
♥ نگار ♥
آهـــــــــای فلانی !
یـــادت باشــد ...
کـــم حوصلـه ســت ..
ظـاهـــرش جـــدیست ..
امـا دلـــی دارد کـه مــهربـانـی اش بـه وسعـت یک اقــیـانــوس است !
بــد قـول نــیـست .. امـــا گرفتار است
با او راه بیا....!
خــستـه کـه بــاشـد ..
تــنهـایش بــگــذار ...!
تودار است ..
اما صبر کن خودش بعد حرفهایش رامی گوید !
او تمام دنیای من است ...
مبادا بیازاریش ....
♥ نگار ♥
رسیدن آداب دارد..
وقتی رسیدی باید بمانی
باید بسازی..
باید مدام یادت باشد که چقدر
زجرکشیدی تا رسیدی!
که آرزویت بوده برسی..!
وقتی رسیدی باید حواست باشد
تمام نشوی.......!
♥ نگار ♥
تصمیم مهم زندگی من اینه که موقع امتحان زیاد از مغزم کار نکشم خسته بشه!
...می ترسم اون دنیا علیه من حرف بزنه!
نمی خوام مدیونش بشم...!