ولی اون خیلی راحت فراموش کرد ..
نه دریایی گم کرد ساحلشو نه راهبی ازیادبرد صومعه اش رو ونه خدایی فراموش کرد بنده گناهکارشو و نه عشقی باشه که از یاد ببره منه تنهارو همه چی بود ولی اون نبـــــــــــود قصه ما از اولش یکی بود اون یکی بود ولی بایکی دیگه ما این وسط شدیم کلاغ سیاهه قصه که اخرش اونا رسیدن به هم ولی ما هنوز هم نرسیدیم ........
1393/04/7 - 22:12
تا الان طول کشید ولی تونستم رو دیوار اتاقم بکشمش ......تصویر قشنگیه
دختر باس... خووول و دیوونه باشه...! جورى که بگى خدا منو ازدست این نجات بده...! لوس وحسود باشه...! رژ پررنگ بزنه جورى که دلت آب شه براش...! کلى عکس بگیره...! اگه عاشقت باشه هردو دیقه یه بار بگه...! گاااااازت بگیره...! لوس حرف بزنه...! هم شیطون باشه هم خانوم...! پایه باشه...! خنگ باشه و با خنگ بازیاش بخندونتت...!
ولی اون خیلی راحت فراموش کرد ..

1393/04/7 - 22:12نه دریایی گم کرد ساحلشو نه راهبی ازیادبرد صومعه اش رو ونه خدایی فراموش کرد بنده گناهکارشو و نه عشقی باشه که از یاد ببره منه تنهارو همه چی بود ولی اون نبـــــــــــود قصه ما از اولش یکی بود اون یکی بود ولی بایکی دیگه ما این وسط شدیم کلاغ سیاهه قصه که اخرش اونا رسیدن به هم ولی ما هنوز هم نرسیدیم ........
تا الان طول کشید ولی تونستم رو دیوار اتاقم بکشمش ......تصویر قشنگیه

1393/04/8 - 01:22خسته نباشی دوست هنرمند من
1393/04/8 - 12:11