یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم اومد ماماااااانم اوووومد چیست؟
ترفند دخترا برای فرار از بوس نامزد
البته این حرف واسه بیست سال پیشِ ^ _ ^
الانه پسره میگه : مامانت اومد مامااااانت اوووومد برو اونطرف آبرمونو بردی
:))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 21:21
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه: مامان، من چه جوری به دنیا اومدم؟

مادر: بابات خر شد اومد خواستگاری من،

من هم خر شدم باهاش ازدواج كردم،

بعد خرتوخر شد و تو به دنیا اومدی
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 21:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نیمه ی گمشده ی من الان باید خیلی خسته شده باشه . . .
از بس دنبال من گشته و نتونسته منو پیدا کنه . . .
حقم داره بنده خدا . . . !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
جا داره از همین تریبون یه خسته نباشی بهش بگم . . .
و بگم که امیدتو از دست نده “خواستن توانستن است . . . !
به حرف اینایی هم که میگن ” گشتم نبودنگرد نیست!”هم گوش نده . . .
اینا حسودن نمیخوان منو تو بهم برسیم . . . !
تنبلی نکن بیشتر تلاش کن که خداوند با صالحین است
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 21:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خب ... حالا دیگه وقتش رسیده بعد از این فحشی که به مسی و خانواده محترمش دادیم!ازش عذر خواهی کنیم و براش آرزوی موفقیت کنیم و ازش بخوایم که تو بازی با نیجریه دو تا گل خوشگل بهشون بزنه !!!!!!!!!!!! همه به "عمو مسی " سلام کنید بچه ها !!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 21:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داور صدامو دارى ؟؟؟
.
.
.

به احترامت هیچوقت حتى نداشتم به [!] کارى
..نگرفتى پنالتى با این که میدونستى
ایرانى هستیم رومون نى اون حسى
که تو بازى اول بود هست
شاید از اولشم نباید میکردى با ما لج
.رو همه موقعیتا بستى چطور چشاتو...
هیس هیچى نگو فقط ببر صداتو
ببین چه دپرسم چه بى حسم
.من حتى به فیسبوکم نمیرسم.... دیگه برو که قید [!] زدم..... خخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﻋﻼﻗﻣﻨﺪ ﺷﺪﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻋــﻠﯿﺮﺿﺎ ﺣــﻘﯿـــﻘﯽ ﺭﻧﺞ ﻣﯽ ﺑﺮﯾﺪ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺎ ﮐﻔﺶ " ﺗﻦ ﺗـــﺎﮎ " ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﭼﻨﺎﻥ ﺑﺎ ﮐﻔﺶ ﺑﮑﻮﺑﯿﺪ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺶ ﺻﺪﺍ ﺁﺏ ﻫﻮﯾﺞ ﺑﺪﻩ
4 دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:54
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بسلامتی سربازی که لب مرز تو برجک داشت به عکس عشقش نگاه میکرد
یهو دید عععع عشقش!با عشق جدیدش ! میخوان قاچاقی از مرز رد شن
اموون نداد! زد جفتشونو جنازه کرد!!!
والاااااااا
سربازیه!! شوخی که نیست.کم و زیاد کنی اضاف میخوری:))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:53
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻣﺚ ﺷﻤﺎ ﺑﭽﻪ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﺍ ﻻﮎ ﭘﺸﺖ ﯾﺎ ﺍﺯﯾﻦ ﭘﯿﺸﯽ ﻣﻠﻮﺳﺎ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ. ﯾﻪ ﻗﻮﺭﺑﺎﻏﮥ ﺑﯽ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺗﻮ ﮐﻮﭼﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﺑﺮﺍﺵ ﻫﻢ ﭘﺪﺭﯼ ﮐﺮﺩﻡ ﻫﻢ ﻣﺎﺩﺭﯼ... ﺧﺪﺍﺑﯿﺎﻣﺮﺯﺗﺶ. ﺍﺳﻤﺶ ﻗﺎﺳﻢ ﺑﻮﺩ :)))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو این روزایی که دانشجوها امتحان دارن از دانشجو های عزیز یه سوال دارم لدفن همگی با صدای بلند جواب بدین :

what do we want?
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﻮﺍﻻﺗﯽ ﮐﻪ ﺣﺮﺹ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻩ : ۱ - ﺭﻭ ﺗﻠﻔﻮﻥ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﮐﺠﺎﯾﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﯼ؟ ! ﻧﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻡ ﺳﯿﻤﻮ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺮﺩم ۲ - ﺍﺯ ﺣﻤﺎﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺧﯿﺴﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﺩﻭﺵ ﮔﺮﻓﺘﯽ؟ ! ﻧﻪ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻮ ﺭﺷﺘﻪﺀ ﻭﺍﺗﺮ ﭘﻠﻮ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺩﺍﺩﻡ ۳ - ﺗﻮﯼ ﻃﺒﻘﻪ ﻫﻤﮑﻒ ﺟﻠﻮ ﺩﺭ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﯼ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﺩﺍﺭﯼ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﺎﻻ؟ ! ﻧﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺳﻮﺋﯿﺖ ﺑﯿﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ۴ - ﺗﻮ ﺣﻤﻮﻡ ﻫﺴﺘﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﺩﺍﺭﯼ ﭼﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ ! ﺧﺐ ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﺸﻘﺎﻣﻮ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ ۵ - ﺭﻭ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺑﯽ ﭼﺸﺎﺗﻮ ﺑﺴﺘﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ؟ ! ﻧﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﻤﯿﺮﻡ ۶ - ﺍﺯ ﻣﺴﺠﺪ ﺑﺮﮔﺸﺘﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﻧﻤﺎﺯ ﺗﻤﻮﺷﺪ؟ !
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:48
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ