♥ نگار ♥
اﻭﺝ ﻟﺬﺕ
ﺍﻭﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺼﻒ ﺷﺐ
ﻭﻗﺘﯽ
ﺗﻮ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪﯼ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ
ﮔﻮﺷﯽ
ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﻭ
ﺳﺎﯾﻠﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ،
ﯾﻪ ﭘﯿﺎﻡ واست ﺑﯿﺎﺩ
ﮐﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ:
.
.
.
.
.
با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۸۲۸۲ از خدمات ویترین ایرانسل استفاده کنید..... :)
♥ نگار ♥
از نظر صداسیما تیم ملی سه حالت بیشتر نداره :
برد ( مقتدرانه )
مساوی ( ارزشمند )
باخت ( چیزی از ارزش ما کم نکرد ) ...
♥ نگار ♥
سلامتی همه جورابااا ولی بیشتر برای نوع زنونش چون تا وقتی جفتش کنارشه با هیشکی جز اون قدم نمیزنه و بعد از جفتش هم خودشو تو سرشیر حموم اعدام میکنه تا خیانت نکنه !
♥ نگار ♥
سوختن....
.
.
.
.
همیشه از سوز دل نیست.....
.
.
.
.
از باختن مال نیست....
.
.
.
.
از داغ عزیزان نیست....
.
.
.
.
سوختن گاهی حاصل اعتماد به....
.
.
.
.
رنگ آبی شیر توالت است...
.
.
هه خخخخخ
♥ نگار ♥
اینو بخون انگار 6تا لیسانس گرفتی
بچه ای از پدرش پرسید سیاست یعنی چه؟
پدر میگه:برای تو یک مثال در مورد خانواده ی خود میزنم..
من حکومت هستم
چون همه چیزرا من تعیین میکنم.
مامانتت جامعه است چون کارهای خونه رو اون اداره میکنه .
کلفتمون ملت فقیر و پابرهنه هست چون ازصبح تا شب کا میکنه و هیچی نداره
تو روشنفکری چون داری درس میخونی و پسر فهمیده ای هست
داداش کوچیکت هم ک دو سالشه نسل اینده است...........
پسرک نصف شب باصدای برادر کوچیکش از خواب میپره و میبینه زیرش کثیف کرده میره
توی اتاق خواب پدر و مادرش میبینه پدرش توی تخت نیست و مادرش ب خواب عمیقی فرورفته و هرکار میکنه مادرش بیدار نمیشه.
میره تو اتاق کلفتشون ک اونو بیدار کنه میبینه باباش با کلفتشون خوابیده!!!!!!!!!!!!!
فردا صبح باباش ازش میپرسه :پسرم فهمیدی سیاست چیه؟
پسر میگه:
بله پدر سیاست یعنی اینکه حکومت ترتیب ملت فقیر و پابرهنه رو میده درحالی ک جامعه ب خواب عمیقی فرورفته و روشنفکر هر کاری میکنه نمیتونه جامعه رو بیدار کنه درحالیکه نسل اینده داره تو کثافت دست و پا میزنه.......
واس من خیلی اتفاق افتاده منتظر پیام کسی بودم ایرانسل بهم اس داده یعنی رواعصاب ادم اسکی میره این ایرانسل
1393/04/3 - 20:52 ( لايک توسط 2 کاربر )
1393/04/3 - 20:55