یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اﻭﺝ ﻟﺬﺕ
ﺍﻭﻧﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺼﻒ ﺷﺐ
ﻭﻗﺘﯽ
ﺗﻮ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪﯼ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ
ﮔﻮﺷﯽ
ﻣﯿﮑﻨﯽ

ﺳﺎﯾﻠﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ،
ﯾﻪ ﭘﯿﺎﻡ واست ﺑﯿﺎﺩ
ﮐﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ:
.
.
.
.
.
با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۸۲۸۲ از خدمات ویترین ایرانسل استفاده کنید..... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 20:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از نظر صداسیما تیم ملی سه حالت بیشتر نداره :
برد ( مقتدرانه )
مساوی ( ارزشمند )
باخت ( چیزی از ارزش ما کم نکرد ) ...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:47
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتی همه جورابااا ولی بیشتر برای نوع زنونش چون تا وقتی جفتش کنارشه با هیشکی جز اون قدم نمیزنه و بعد از جفتش هم خودشو تو سرشیر حموم اعدام میکنه تا خیانت نکنه !
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی ﺍﺯ آقایون اددلیستم ﻣﺎ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺩﯾﺪﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﺫﻭﻕ ﻣﯿﮕﻪ :
ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺧﻮﺩﺗﯽ ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﺑﻠﻪ ^__^
.
..
.
.
.
ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺗﻤﺎﻡ ﭘﺴﺘﺎﺗﻮ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ . . . ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯽ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﺧﺎﮎ ﺑﺮ ﺳﺮ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چگونه در ماه رمضان تشنگی را برطرف کنیم؟
.
.
.
.
.
.
ابتدا لیوانی را پر از تف کرده و در یخچال میگذارید
و بعد از خنک شدن سر میکشید
همانطور که میدانید آب دهان روزه را باطل نمیکند!!!
(اگه فحش بدی دیگه نه من نه تو:)
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بهترین تعویض ایران
تعویض عادل با مزدک بود
اصن روند بازی رو عوض کرد .. :))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سوختن....
.
.
.
.
همیشه از سوز دل نیست.....
.
.
.
.
از باختن مال نیست....
.
.
.
.
از داغ عزیزان نیست....
.
.
.
.
سوختن گاهی حاصل اعتماد به....
.
.
.
.
رنگ آبی شیر توالت است...
.
.
هه خخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 18:57
+3
hamed
hamed
سلام
ممنون از اد کردن
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 15:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینو بخون انگار 6تا لیسانس گرفتی
بچه ای از پدرش پرسید سیاست یعنی چه؟
پدر میگه:برای تو یک مثال در مورد خانواده ی خود میزنم..
من حکومت هستم
چون همه چیزرا من تعیین میکنم.
مامانتت جامعه است چون کارهای خونه رو اون اداره میکنه .
کلفتمون ملت فقیر و پابرهنه هست چون ازصبح تا شب کا میکنه و هیچی نداره
تو روشنفکری چون داری درس میخونی و پسر فهمیده ای هست
داداش کوچیکت هم ک دو سالشه نسل اینده است...........
پسرک نصف شب باصدای برادر کوچیکش از خواب میپره و میبینه زیرش کثیف کرده میره
توی اتاق خواب پدر و مادرش میبینه پدرش توی تخت نیست و مادرش ب خواب عمیقی فرورفته و هرکار میکنه مادرش بیدار نمیشه.
میره تو اتاق کلفتشون ک اونو بیدار کنه میبینه باباش با کلفتشون خوابیده!!!!!!!!!!!!!
فردا صبح باباش ازش میپرسه :پسرم فهمیدی سیاست چیه؟
پسر میگه:
بله پدر سیاست یعنی اینکه حکومت ترتیب ملت فقیر و پابرهنه رو میده درحالی ک جامعه ب خواب عمیقی فرورفته و روشنفکر هر کاری میکنه نمیتونه جامعه رو بیدار کنه درحالیکه نسل اینده داره تو کثافت دست و پا میزنه.......
دیدگاه  •   •   •  1393/04/2 - 19:53
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما یادتون نمیاد یه مستراقایی بود بصورت ذوزنقه

خودش اینجا بود سوراخش نزدیک هسته کره زمین

لامصب خیلی ازشون میترسیدم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/2 - 19:44
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ