یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به مامانم میگم موهام میریزه،میگه کمتر برو اینترنت !!!
خواستم بگم اگه دردی،مرضی،سرطانی چیزی دارین بگین از مامانم بپرسم دلیلش چیه
:|:|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻣﯽﺧﻮﺭﯾﺪ ...
ﻣﺴﺖ ﻣﯽﮐﻨﯿﺪ ...
ﻣﯿﺮﯾﺪ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ...
ﻓﺎﺯ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﺪ ...
ﻣﯿﺮﻗﺼﯿﺪ ...
.
.
ﺧﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺗﻮﻥ ... |:
ﻣﻨﻢ ﺑﺒﺮﯾﺪ ﺧﺐ !... |:
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﻓﻘﻂ !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حوله خریدم اسم شرکت سازندش کویره
شعار تبلیغاتیشو داشه باشین فقط :

دریایتان را کویر میکنیم .. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقاهه میره سربازی، دور كلاش قرمزی،

آچین و واچین….با صدای چی؟

با صدای مرغ…..

یه مرغ دارم ر وزی 2 تا تخم میكنه، چرا 2 تا؟

چون دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده….

شاید پشت كوه انداختی؟ نه خیر ،

زنجیر منو بافتی، بله . بابا اومده ، با كی اومده؟

اون كیه باهاش؟ چی چی آورده ؟ نخود و كیشمیش ،

با صدای چی؟ با صدای گاو ، گاو حسن چه جوره ؟

نه شیر داره نه
.
.
.
.
.
.
.
.
.…………… واقعاَ نشستی همشو خوندی؟
من بهت افتخار می کنم:))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:40
+3
be to che???!!
be to che???!!
می خواستم بگم این گودزیلاهایی که ملخ رو میگیرن تو دستشون
و اونو رو چادر و مانتوی دخترا ول میکنن << خیلی بیششعورن>>
خب نمیگن ما دخترا از ترس سکته میکنیم!!!!!
.......خدا هدایتشون کنه..........
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 12:45
+5
be to che???!!
be to che???!!
دختره 12 سالش نشده هنوز استاتوس زده :

” رو سنگ قبرم بنويسيد براش اخرش شدم فداش. ”

یکی نیست بهش بگه تو برو از دفتر مدرسه گچ بیار معلم میخواد مشق بده بهت لامصب !!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 12:42
+6
be to che???!!
be to che???!!
اصن لذتی که تو کش رفتن دستمال کاغذی از ساندویچی هست تو برنده شدن هفته های دویست میلیونی همراه اول نیست !!!بوخودااااااا
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 12:41
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ