یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



ایــن دختر خانومـای محتـرم خارج از کشور که با دیدن " علیـــرضا حقیقــی " عاشقش شدن اگه میومدن ایـران و بقیه پسرای ایرانی رو میدیدن چیــکار میکردن!!
پســرا پرچمتون تـو دستو پــام بود گفتم یه کم بیارمش بالا ^ــــ^‌ :v



دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:46
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:21
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﯿﮕﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﺎﺯﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺁﺭﮊﺍﻧﺘﯿﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ آهنگرانو
ﺭﻭ ﺑﯿﺎﺭﻥ =))=))=))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوﺳﺘﺎن ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﯾﮑﯽ ﯾﮑﯽ دﻋﻮت ﮐﻨﻢ وﻟﯽ اﻻن اﯾﻦ ﭘﺴﺘﻮ ﻣﯿﺰارم ﮐﻪ ﻫﻤﺘﻮن ﺑﺪوﻧﯿﺪ,
ﻣﻦ ﻧﺎﻣﺰد ﮐﺮدم 5خرداد ﻣﺮاﺳﻢ ﻧﺎﻣﺰدﯾﻤﻪ از ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ از ﻫﻤﺘﻮن دﻋﻮت ﻣﯽﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﺑﯿارید.
ادرس: تهران- سعادت آباد- بین میدان کاج و قیصر امینپور- خیابان صرافها- نبش 17غربی باغ تالار سعادت
از ﺳﺎﻋﺖ 19الی23
ﺧﻮﺷﺤﺎل ﻣﯿﺸﻢ ﺑﯿﺎﯾﺪ
.
.
ﻋﺰﯾﺰان ﺧﻮاﻫﺸﺎ ﮔﻞ ، ﮐﺎدو و ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﻧﯿﺎرﯾﻦ
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
ﻓﻘﻂ دوﺳﺘﺎن , اومدنی ﺳﺮ راه ﯾﻪ ﻧﺎﻣﺰدم واﺳﻪ ﻣﻦ ﺑﯿﺎرﯾﺪ،با تشکر از حضور گرمتون،عمم هم مریضه,واسش دعا کنید!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکم ، پانزدهم ، سی ام . . فرق نداره!
هروقت به بابام میگم : پول بده ؟
یه پنج هزارتومنی ازجیبش درمیاره , میگه: منم و این پنج هزار تومن تا آخر برج!
الان سال هاست منتظرآخر برجم!
ی رقابت شدیدی بین آخر برج ونیمه گمشده من هست به اسم :
هرکی دیرتر رسید ، برنده اس! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صبحی تو مترو یهو خوابم برد سرم محکم خورد به میله
واسه اینکه جلو ملت ضایع نشم
هر چند دقیقه یه بار سرمو می زدم به میله که
فکر کنن خیلی داغونم و دارم از قصد اینجوری می کنم ..! :(
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 18:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﺩﻣﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﺶ ﭘﺎﯼ اینترنتو،واتس آپو،وایبرو، لاینه ,ﻣﺮﯾﻀﻪ , مرﯾﺾ
.
.
.
.
.
ﻭ ﻫﻤﻮﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺭﻭﺯﻩ ﺑﺮ ﺁﺩﻡ ﻣﺮﯾﺾ ﻭﺍﺟﺐ ﻧﯿﺴﺖ!

ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ (((((:

اینو گفتم ك تكلیفمو از الان روشن كرده باشم :-|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 17:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه دیدین یه پسر تو یه جمع خانوادگی دوسه دیقه آخر تماس تلفنیش از کلماتی مانند:

و همچنین
شما لطف دارید
منم همینطور
و...

استفاده میکنه،فکر نکنید خیلی باکلاسه!
داره فحش اساسی میخوره نمیتونه جبران کنه:))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 17:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی مواظب باش!!!

اگه باشنیدن صداش دلت لرزید…

اگه از بدی هاش فرار نکردی و موندی…

دیگه تمومه…!!!

اون شده همه ی دنیـــــــــــــــــــات
دیدگاه  •   •   •  1393/03/30 - 17:55
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ