یافتن پست: #از

محمد
محمد

پرنده ای که بالو پرش ریخته باشد مظلومیت خاصی دارد

باز گذاشتن در قفس توهینی است به او،


در قفس را ببند تا زندان دلیل زمین گیر شدنش باشد نه پر و بال ریخته.

دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 20:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
、、`、、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽヽ、ヽ、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ ヽ、ヽ``、ヽ、ヽ、ヽ.`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ ╱◥████◣ │田│▓ ∩ │◥███◣ ╱◥◣ ◥████◣田∩田│ │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥███◣ ││∩│ ▓ ║∩田│║▓田▓∩║ `、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、``、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ

باز باران با ترانه میخورد بر بام خانه... خانه ام کو؟ خانه ات کو؟ آن دل دیوانه ات کو؟؟؟؟ روزهای کودکی کو؟ فصل خوب سادگی کو؟ یادت آید روز باران! گردش یک روز دیرین.. پس چه شد؟! دیگر کجا رفت؟! خاطرات خوب و شیرین باز باران، بی ترانه، بی هوای عاشقانه، بی نوای عارفانه، درسکوت ظالمانه، خسته از مکر زمانه، غافل از حتی رفاقت، هاله ای ازعشق ونفرت، اشکهایی طبق عادت، قطره هایی بی طراوت، روی دوش آدمیت، میخورد بربام خانه…
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 20:35
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از افتخاراتم تو زندگی اینه که تا بحال هیچ افتخاری نداشتم!!!!:
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 20:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از گرگهای درنده نمی هراسم که به جسمم حمله کنند،
تمام ترسم از انسان های گرگ نمایی است که روحم را پاره پاره کرده اند...!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 20:21
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینقد بدم میاد از اینایی که رابطشون cut میشه هی پست میزارن i am single
زشته بابا خجالت بکشین مگه من که single هستم میام اعلام کنم ؟؟؟
اصلا از من شنیدین بگم single هستم؟؟؟
با اینکه single هستم هیچوقت از این پستا نذاشتم ...
single بودنم به خودم مربوطه وااالاااا =))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 20:20
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 20:16
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻋﮑﺲ ﺑﭽﻪ ﮔﯿﺎﻣﻮﻧﻪ ﻫﺎﺍﺍ ...
•~       •~        •~    •~
  •~    •~      •~   •~    
•~      ⊙_⊙~~

•~    •~      •~  
•~        •~  •~ 
.
.همه یه شکل بودین...؛)))
اما من با همه فرق داشتم نگا نگا اون وسطم چه خوجلم
از اولم چشام سگ داشت... :)) :
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 20:14
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از دستشویی میای بیرون یه دست به موهات میکشی ،
طوری قشنگ میشه که انگار از سالن مد تو پاریس اومدی بیرون . . . !
حالا یه جای خیلی مهم دعوت داری میری بهترین آرایشگاه شهر ،
وقتی موهاتو میبینی انگار از مخلوط کن سه کاره اومده بیرون ! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 20:03
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غضنفر رو صدا میکنن میگن پاشو سحره

بیدار میشه میبینه سحر نیست ! سانازه !



بی مزس میدونم ولی خب غضنفره دیگه
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 20:02
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودیم وقت فیلم دیدن کنترل ویدئو دست پدرم بود اونم تا فاصله مرد
و زن از یه گوسفند کمتر می شد

می زد می رفت جلو. یه بار تایتانیکو تو ۲۰ دقیقه دیدیم.
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 20:00
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ