♥ نگار ♥
تا حالا "خودکار" رو از آخر به اول خوندی؟!
.
.
.
.
.
.
.
"راکدوخ" ...
معنی نداد!
نمی دونم چه مرگشه...!!!!
گفتم شاید بشه ازش یه نکته اخلاقی در آورد ، که نشد!!!
ببخشید وقتتون رو گرفتم...
هرچی بگی خودتی...خخخخخخخ
.
.
.
.
.
.
.
"راکدوخ" ...
معنی نداد!
نمی دونم چه مرگشه...!!!!
گفتم شاید بشه ازش یه نکته اخلاقی در آورد ، که نشد!!!
ببخشید وقتتون رو گرفتم...
هرچی بگی خودتی...خخخخخخخ










