یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا "خودکار" رو از آخر به اول خوندی؟!

.
.
.
.
.
.
.
"راکدوخ" ...
معنی نداد!
نمی دونم چه مرگشه...!!!!
گفتم شاید بشه ازش یه نکته اخلاقی در آورد ، که نشد!!!
ببخشید وقتتون رو گرفتم...
هرچی بگی خودتی...خخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 18:49
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 18:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 18:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به من ربطی نداره چند تا فرند تو اددلیستت داری!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
منو باید بیشتر ازهمه دوست داشته باشی!
همین که گفتم!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 21:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سکوتـــــــ پشت گوشی تلفن سنگین ترین سکوتهاستــــــــــ.

نه از دستـــــــــــ ها کاری ساخته است ؛

نه از چشــــم ها...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 21:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برای داشتن عشقم با قسمتت می جنگم

پس خط ونشان جهنمت را

به رخم نکش!

که جهنم تر از نبودنش را

سراغ ندارم........!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 21:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 21:45
+4
محمد
محمد

ایرج طهماسب هیچوقت اجازه نداده

از پشت صحنه کلاه قرمزی فیلم برداری بشه

میدونید چرا؟

گفته نمیخوام رویای بچه ها خراب بش"کاش رویای هیچکس خراب نمیشد{-27-}


دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 21:43
+2
محمد
محمد

حسن باران این است ، که تبسّم دارد

 

گرد غم از همه چیز ، از همه جا می گیرد

 

همه جا بر همه کَس می بارد

 

و تعلق دارد به جهانی از عشق . . .


دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 21:39
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 21:38
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ