یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دختر شماس؟!
.
.
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ماشالا چه بهم میاید. اخیییییییی خوش باشین باهم...
چیه فک کردی الان میگم ساپورتش خونه ماس؟ دسش تو دسه ماس؟
برووووو عمو برووووو از خدا بترس
حرکت کن حرکت کنننننننننن
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



هر شب یکی از اون مورچه هایی که تو بچگی دعواشون مینداختم و

تو دعوا شکست می خوردن و میمردن میان تو خوابــــــــــــــم ... (╥﹏╥)



دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سالهای متمادیه برام سواله
.
.
.
.
.
.
.
.
تو که با عشوه گری از همه دل میبری،منو شیدا میکنی
واقعا
چرا نمیرقصی؟
مشکلت دقیقا چیه؟
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه معلما میگن چرا وقتی من درس میدم حرف میزنید‌...!!؟

اما تا حالا از این زاویه نگاه نکردن که‌:چرا وقتی ما حرف میزنیم درس میده!!؟‌‌
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همه مخاطب خاص دارن ما هم داریم!!!!!
اونم نه یکی !!!!!
4 تا !!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...
اولیش ایرانسله!!!
دومیش 7575 !!!!
سومیشم 8282 !!!!
چهارمیشم Pishvaz !!!!
تازشم دعوامونم نمیشه:)))))
قهرم نمیکنیم :)))
همه هم باهم به خوبی و خوشی زندگی میکنیم تا کور شود هر آنکه نتوان دید
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:04
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺳﺎﺗﻴﺪ ﻭ ﻣﺤﻘﻘﻴﻦ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﭘﺮﻳﻨﺴﺘﻮﻥ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﺍﻳﻦ ﺗﺴﺖ ﺭﺍ ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﺷﮕﻔﺘﻲ ﺑﺰﺭﮒ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﻲ ﺩﺭ ﻗﺮﻥ 21 ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ...
ﺍﺯ ﻣﻨﺎﺑﻌﻲ ﻫﻢ ﺍﻓﺸﺎ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﺷﺮﻛﺖ ﮔﻮﮔﻞ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺗﺴﺖ ﺩﺭ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﻲ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺍﺭﺷﺪﺵ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ ...
ﭘﺎﺳﺦ ﺻﺤﻴﺢ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺗﺴﺖ ﺩﺭ ﻛﻤﺘﺮ ﺍﺯ 30 ﺛﺎﻧﻴﻪ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺑﻬﺮﻩ ﻫﻮﺷﻲ ﺣﺪﺍﻗﻞ 140 ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ ... ...
ﺟﺎﻫﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺭﻭ ﺑﺎ ﭼﻪ ﺍﻋﺪﺍﺩﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺮ ﮐﺮﺩ؟
,10 ,20 ,..... ,15 ,1000 ,...... 16
ﻋﺠﻠﻪ ﻧﮑﻨﯿﺪ ...
ﻓﻘﻂ ﮐﻤﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ،
ﺳﻮﺍﻝ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭﻟﯽ ﺍﮔﺮ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺣﻞ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻧﺸﺎﻥ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮﺏ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﻣﻐﺰ
ﺷﻤﺎﺳﺖ .
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﺪﻥ ﺟﻮﺍﺏ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺮﻳﺪ ﭘﺎﻳﻴﻦ . . . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
,10 ,20 ,3 ,15 ,1000 ,60 16 ﺩﻩ ﺑﯿﺴﺖ ﺳﻪ ﭘﻮﻧﺰﻩ ﻫﺰﺍﺭﻭ ﺷﺼﺖ ﻭ ﺷﻮﻧﺰﺩﻩ!!!!!!!!! ﻓﺤﺶ ﻧﺪﻳﻦ ﻫﺎ ... ﻫﻮﺷﺖ ﻛﻤﻪ ﻣﻦ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻛﻨﻢ؟ !!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 12:48
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 12:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توهمی که هیچوقت عملی نشد:
.
.
.
.
.
.
امروز از اینجا تا اینجا میخونم ، فردا بقیشو... :))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 12:36
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز مویابلم زنگ خورد از اون طرف خیلی با حرارت گفت :سلام آقای حسن زاده حال شما؟ منم گفتم چاکر آقای حسینی؟ گفت ولی من حسینی نیستم ها؟ منم گفتم جدی؟ پس منم حسن زاده نیستم. بنده خدا از خنده داشت گوشیو گاز می زد. یه همچین آدم شادی هستم من
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 20:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضیام هستن آدم حال میکنه از سرعت بالای لایک زدنشون....گمونم اینجوری لایک میزنن:میگ میگ لایک ویژژژژ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 19:45
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ