یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 14:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 13:10
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از دوستم پرسیدم: بالاخره تونستی فراموشش کنی؟

گفت: آره بابا..الان ۱۰ ماهو ۱۵ روز و۷ساعتو ۴۵دقیقه ،

و ۴۶ ثانیه ست دیگه حتی بهش فکر هـــــم نمیکنم….

واقعـــاً خیلی قانع شدم
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 12:54
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 12:49
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 12:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گـفـتـی: "بــازی" بــُرد و بـاخــت دارد...
ولـــی...
زبـانــم بـنـد آمــد بـگـویـم:
کـه مــن "بـازی" نـکـردم؛
مــن بـا تــو "زنـدگـی" کـردم!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/17 - 12:18
+1
maryam
maryam
اﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﮐـﺴﯽ ﺑـﻪ ﺧـﻮﺩﺵ ﺯﺣـﻤـﺖ
ﻧـﻤـﯿﺪﻫـﺪ ﯾـﮏ ﻧـﻔـﺮ ﺭﺍ
ﮐـﺸـﻒ ﮐـﻨـﺪ..
ﺯﯾـﺒـﺎﯾـﯽ ﻫـﺎﯾـﺶ ﺭﺍ ﺑـﯿـﺮﻭﻥ ﺑــِﮑـﺸـﺪ..
ﺗـﻠـﺨـﯽ ﻫـﺎﯾـﺶ ﺭﺍ ﺻـﺒﺮ ﮐـﻨـﺪ..
ﺁﺩﻡ ﻫـﺎﯼ ﺍﻣــﺮﻭﺯ..
ﻋـﺸـﻖ ﻫـﺎﯼِ ﮐـﻨـﺴـﺮﻭﯼ ﻣـﯽ
ﺧـﻮﺍﻫـﻨـﺪ..
ﯾـﮏ ﮐـﻨـﺴـﺮﻭ ﮐـﻪ ﻓـﻘـﻂ ﺩَﺭﺵ ﺭﺍ ﺑـﺎﺯ
ﮐـﻨـﻨـﺪ..
ﺑـﻌـﺪ ﯾـﮏ ﻧـﻔـﺮ ﺷـﯿـﺮﯾـﻦ ﻭ ﻣـﻬـﺮﺑـﺎﻥ ﻭ
ﺯﯾـﺒـﺎ ﺍﺯ ﺩﺍﺧـﻞِ
ﮐـﻨـﺴـﺮﻭ ﺑـﭙـﺮﺩ ﺑـﯿـﺮﻭﻥ ......
ﻭﻫـﯽ ﻟـﺒـﺨـﻨـﺪ ﺑـﺰﻧـﺪ ﻭ ﺑـﮕـﻮﯾـﺪ :
ﺣـﻖ ﺑــﺎ ﺗــﻮﺳـــﺖ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 23:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خداحافظ برای تو چه آسان بود
ولی قلب من از این واژه لرزان بود
خداحافظ برای تو رهایی داشت
برای من غم تلخ جدایی داشت…
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 22:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که ازدواج کنم و وختی میرم شوهرم میا خونه عربده بکشه عیاااااال! بعد منم خودم برم کمربندو بیارم بگم عاغامون بگیر بزن سیاهو کبودم کن ، تو نزنی کی بزنه ؟؟؟
بعد اونم بكه پاشو ضعیفههههه شووووما تاج سره مایییییی …
بجانه خودم یك كیفی میده لامصب
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 22:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمونه یک شوهر نفهم:
زن :سردمه
مرد :پاشو یه چیزی بپوش
زن :نه، خیلی سرده
مرد :یه پتو بیار جلوی بخاری بنداز رو خودت
زن :نه، اونجوری هم فایده نداره. خونه پدرم که بودم موقع سرما مامانم منو بغل میکرد
مرد :همین مونده تا آخر زمستون [!] بیاریم خونمون!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 22:05
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ