یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺷﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﭘﻮﻟﻤﻮﺟﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ
ﮔﻔﺘﻢ ﭼﯽ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ؟؟ ﯾﻪ ﺟﻌﺒﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺩﺍﺩﻡ. ﯾﺎﺭﻭ ﺟﻌﺒﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ ﺩﯾﺪ ﺧﺎﻟﯿﻪ!! ﮔﻔﺖ ﺍﺯ ﺍﻣﯿﻦ ﺁﺑﺎﺩ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﯼ
ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻪ ﻣﻦ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺎ ﺑﻮﺱ ﺑﺮﺍﺕ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ
ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﺎ ﺍﻟﺎﻥ ﺑﺎ ﻗﻔﻞ ﻓﺮﻣﻮﻥ ﺩﻧﺒﺎﻟﻤﻪ :)))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 21:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسری به یک دختر ریاضی درس می‌داد . . .
پسر دختر را بوسید . . .
دوباره بوسید . . .
و گفت: . . .
این عمل را جمع می‌گویند . . .!!!
دختر پسر را بوسید . . .
پسر گفت: . . .
یکی از بوسه‌هام کم شد . . .
این را تفریق می گویند . . .!!!
بعد یک دیگر را در آغوش گرفتند . . .
و هم دیگر را بوسیدند . . .
و گفتند: . . .
این ضرب نام دارد . . .!!!
ناگهان پدر دختر وارد شد . . .
و این صحنه را دید . . .
پدر دختر آمد . . .
پسر را مانند سگ زد . . .
و از بالای پله مث گه به پایین انداخت . . .
و گفت: . . .
این را تقسیم می‌گویند . . .!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 21:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودم یه بار مامانم خواست منو تنبیه مدرن کنه

منو تو انباری زندونی کرد منم اون تو شروع کردم به آواز خواندن با صدای بلند

یهو دیدم در باز شد مامانم با لوله جاروبرقی اومد دوباره منو تنبیه سنتی کرد!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 21:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معلم زبان انگلیسی دوران دبیرستان ما کلا سر کلاس انگلیسی حرف میزد
از سلام تا اخر کلاس

یه دفعه داشت متن کتاب رو میخوند منم خفن رفته بودم تو فکر ...

یهو به من گفت : READ !

منم که هول شده بودم خیلی جدی گفتم کی ر ی د؟

هیچی دیگه از شدت خنده کلاس رفته بود رو هوا

:))

واقعا حقم بود اخراج شم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 21:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من خیلى ادم منطقى. ریلکس. و مهربونى هستم.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
منتها این مال وقتیه که خوابم.
وقتى بیدار مى شم اصلا از این لوس بازیا خوشم نمیاد
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 21:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرخالم رفته خواستگاری....
.
.
.
.
.
.
رفتن تو اتاق با هم حرف بزنن دختره میگه
من قصد ازدواج ندارم پسر خالم کم نیاورد
گفت :منم اومدم خونتون موز بخورم...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 21:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یعنی روغنی که از لقمه کوکو میریزه روی لباس آدم از دمپایی خیس دستشویی دردناک‌تره!

دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 21:17
+1
f790op2af8
f790op2af8 (مسدود)
سلام. من f790op2af8 هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یبار به یه شماره ناشناس اس دادم نوشتم " خیلی بی شعور هستی! "
طرفم جواب داده "شما کی هستی ؟ منو از کجا میشناسی؟!"
:))))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/16 - 17:24
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ