یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با بچه های فامیل دور ننه بزرگم جمع شده بودیم ننه داشت از قدیما میگفت،
همینطوری که تعریف میکرد یه دفه زل زد تو چشم یکی از نوه هاش و پرسید:
عزیزم مگه عقد کردین؟؟ با تعجب جواب داد نه!! ننه روشو برگردوند و اخمی کرد و زیر لب گفت: یاد اون زمون بخیر تا کسی خونه شوهر نمیرفت نه ابرو بر میداشت نه سرخاب سفیداب میکرد!!
سریع رفتم نشستم کنار همون کسی که ننه ازش سوال کرده بود،،توی گوشش گفتم: تا ننه نفهمیده پسری بلند شو برو بیرون!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 19:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من خیلی دلم میخواد برم برزیل بازیارو از نزدیک ببینم ولی حیف که درس و دانشگاه دارم !

مدیونید اگه فک کنید دلیل دیگه ای جز این داره …
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 19:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگم شما هم صبحا وقتی ساعتتون زنگ میخوره خاموش نمیکنین همرو بیدار میکنین کلی فحش میخورین بعد خاموش میکنین دوباره میخوابید؟؟
تازه اهنگ alarm شما در فحش هایی که می خورید موثر است؟؟؟
مثلا کافیست یکی از اهنگ های امید جهان رابگذارید تاشاهد کتک خوردن خود باشید!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 19:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بار از فشار دستشویی داشتم میترکیدم ؛ تا رسیدم خونه پریدم توی موال و شروع کردم به باز کردن دکمه های پیرهنم ، به دکمه آخر که رسیدم یادم افتاد عههههه نباید پیرهنمو دربیارم !!!
هیچی دیگه انقد خندیدم که همون یه ذره مقاومتی هم که داشتم از بین رفت و … بگذریم !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 19:30
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دل همین است دیگر .... !

مینشیند برای خودش خیال بافی میکند ...

آرزو های بی جا میکند .. !

مثل آرزوی بوسه های حریصانه ....

یا ؟

مثل ...

میدانی؟!

باز هم آسمان ریسمان بافته ام

تمام ماجرا این است ..

من که جز تو آرزویی ندارم !!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 19:15
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تصادف کنم حافظه ام را از دست بدهم ...

همه دلشان برایم بسوزد و بگویند : "بیچاره"

که کم حرف تر از الان باشم که تو بیایـی به دیدنم

خیره خیـره فقط نگاهت کـنم...!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 19:09
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 19:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم که رفته تست مربی گری برای مهد کودک،بهش گفتن یه رفتار بچگانه از خودت نشون بده شلوارشوخیس کرده
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 18:58
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شنیــــدن نامم ، آنهـــم از لبان تــــــــــــــو

طعـــم نوبـــرانه های این روزهــــای بهــــار را دارد...

یکبــــار دیــــگر

صدایــــم کن

به نـــام کوچـــک...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 18:56
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از الان استرس اینو گرفتم که :
اگه 20 سال دیگه بچم ازم بپرسه جوون بودی کیا دوست داشتن ؟؟؟
کدومتونو باید بگم؟؟ :D :)):)) شما بگین خو :))
خود شیفته هم طبق معمول خودتون هستین :)):))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/15 - 18:51
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ