یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بار نشستم تو تاکسى چهار تا سرباز عقب سوار کرده بود
گفتم آقا خوب بُـــر نزدى سربازا افتادن پیش هم
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 15:17
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﻗﺎ ﭘﺴﺮﺍ / ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﻋــــــﺰﯾــــﺰ ﺗــَـــﻮَﺟـُـــــﻩ : |:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
ﺷـــُــــﻤـــــﺍﺭﻩ ﻫــــﺎﺗــــﻮﻧــــﻮ ﺗـــﻮ ﮐـــﺎﻣِــﻨـــﺖ ﺑـــﺬﺍﺭﯾﻦ ﺑـَــﺮﺍ
ﻧﻤﺎﺯﺻﺒﺢ ﺑـﯿـﺪﺍﺭِﺗــﻮﻥ ﮐـُﻨـَﻢ
ﯾـــــﻪ ﻫـــَﻤــــﭽــــﯾـــﻦ ﺑــَـﻨــــﺪِ ﯼِ ﺻـــﺎﻟـــِـﺤــﯽ ﻫـــَﺴﺘــَﻢ ﻣـَـﻦ=)))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 15:16
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



دوستت دارم…
یکـ کلمــه است بـا دنیـــایی‌ از مسئـولیت
گفـــتنش هنـــر نیست
مسئولــــیت پذیـــریش هنــــر است



دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 15:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 15:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 14:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یــــــــه مــــخاطـــب خـــــاص دارٌٍٍٍٍٍٍم
خـــــــوشگل
شــــــــیک
هنرمــــــــــند
خوش اخلـــــــــــاق
اهـــــل فــــــــــکر
خـــــــــلاصه هرچی ازش بـــــــگم کـــــــــــم گفتم
فـــقـــط مـــشـــکل ایــنــکه
نمیدونم کــــجاس و کــــــــــیه
ولی بدجوری عــــــــــاشـــقـــشــــــــــــم
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 13:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه مخاطب خاص هم نداریم....

از 1851ثانیه مکالمه رایگان،از1شب تا7صبح،

که ایرانسل بهمون هدیه داده، استفاده کنیم.....!!!!!

والا بااین هدیه هاشون!

به هرکدوم از دوستام زنگ زدم،فحش دادن....¤_¤
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 13:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ظهری کیبوردم روباز کردم داشتم تمیزش میکردم .
پسر داییم 5 سالشه اومد کنارم ازم می پرسه : این چیه ؟
می گم : کیبورد
می گه : من نبردم !
می گم : کیبورد !
می گه : من نبردم !!
می گم : امیرعلی جان ، کیبورد
با گریه پا شد رفت پیش مامانش میگه : مامان بخدا من نبردم ...
یعنی کیبوردو کوبوندم تو سرم !
مامانم اومده میگه : صدای چی بود ؟
میگم : کیبورد
مامانم میگه : بس کن دیگه خجالت بکش نه اون بچه برده ، نه من ، نه کس دیگه ای ! خودت گمش کردی ! تو همین اتاقه ! پاشو خوب بگرد !!!
هیچی دیگه از ظهر تا حالا یه تیم تجسس حرفه ای دارن دنبالش میگردن :-S :)) :))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/14 - 13:17
+2
محمد
محمد

من وارث درد پدرم

هنوز هم تنهام

هنوز هم خیلی از لذتها رو ندیدم

بی رنگ .بدون بیمه..شاسی سالم موندم

خلاصه مثل ایرانسل آنتن نمیدم

خیلی داغونم خیلی

دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 22:28
+5
محمد
محمد

چقدر این صدا برایم آشناست

 

صدای هق هق گریه آسمان را می گویم

 

صدای بارش باران را بارها آن را از اعماق وجودم شنیده ام

 

صدایی است که رنگ تنهایی دارد و بوی فراق و درد دوری


دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 22:22
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ