یافتن پست: #از

محمد
محمد

می روم اما بدان یک سنگ هم خواهد شکست


آنچـــــنان که تارو پود قلب من از هــــم گسست

 

می روم با زخم هـــــایی مانده از یک سال سرد

 

آن همه برفی که آمـــــد آشـــــــیانم را شکست

 

می روم اما نگویــــــــی بی وفــــــا بود و نمــــاند

 

از هجوم سایه هــــا دیگر نگــــــاهم خسته است

 

راســــــتی : یادت بمــــــــاند از گـناه چشم تو

 

تاول غــــــربت به روی باغ احســــــاسم نشست

 

طـــــــرح ویران کـــردنم اما عجیب و ســــــاده بود

 

روی جلد خاطــــراتم دست طوفــــــان نقش بست


دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:55
+2
محمد
محمد

خدایا کفر نمی گویم

 

پریشانم چه می خواهی تو از جانم

 

مرابی آنکه خودخواهم اسیر زندگی کردی

 

خداوندا تو مسئولی خداوندا تو تنهایی و من تنها

 

تو یکتایی و بی همتا ، و لیکن من نه یکتایم

 

نه بی همتا فقط تنهای تنهایم


دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز تو اخبار میگفت جاپنی ها یه پنکه اختراع کردن هر جای خونه که راه بری بالا سرت پرواز میکنه خنکت میکنه،والا اگه به بابای ما باشه شده دنبالمون راه میافته تا اون پنکه رو خاموش کنه
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 20:02
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
5 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 19:47
+3
maryam
maryam
@eli20
فامیل:بزنم لهت کنم..
عزیزم:با چوب یا کمربند؟.
فامیل:چوب.
عزیزم:تو سرم میزنی یا بدنم؟
فامیل:تو سرت.
عزیزم:تو سرم زدی میمیرم یا زنده میمونم?
فامیل:زنده میمونی.
عزیزم:بیمارستان میلاد بریم یا اختر؟
فامیل:اختر.
عزیزم:علتشو شکستگی اعلام کنیم یا ضربه مغزی؟
فامیل:ضربه مغزی.
عزیزم:میرم تو کما یا اهدای عضو میکنید؟
فامیل:اهدایه عضو میکنیم.
عزیزم:اول قلبم یا کلیم؟
فامیل:کلیت.
عزیزم:تو یخ میذارید یا در جا اهدا میکنید؟
فامیل:تو یخ میذاریم.
عزیزم:یخاش قالبی باشه یا از این تیکه یخا؟
فامیل:ترجیح میدم الان بکشمت.
عزیزم:ی راست بهشت زهرا میریم یا سرد خونه؟
فامیل:گم شوتا لهت نکردم.
عزیزم:با چوب یا کمربند{-18-}
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 19:33
+5
maryam
maryam

وقتی دلبر داری
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
باید از بقیه دل.بر.داری
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/13 - 19:26
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ