یه زیر گذر نزدیک خونمون هست حدود 10 متری فکر میکنم ارتفاع داشته باشه ..... یعنی جون میده خودمو از این بالا پرت کنم پایین خودکشی کنم بمیرم راحت بشمااااااا ولی یه مشکلی هست ، میترسم پام بشکنه
وقتی میرم بانک به جای یه شماره ، پنج شیش تا شماره می گیرم . اینطوری اون آدمی که بعد من میاد وقتی هی شماره هارو اعلام میکنن و می بینه که کسی نیست از خوشحالی تا دم باجه ذوق مرگ میشه ! کار ما شاد کردن دل ملته دیگه ! خدایا مارو شاد کنه ))))))))))))))