*elnaz* *
به نام خدایی که دغدغه ی از دست دادنش را ندارم......
reza
بهترین جمله ای ک پسر تو زندگیش میتونه از دوس دخترش بشنوه.....
رژمو بزنم یا بازم میخوای....
گفته شده اصن این جمله لایق اسکاره...
reza
ازت نمیگذرم ن بخاطر خودم
فقط ب خاطر مادرم ک شبهای دلتنگی و بی قراری
ب حال من گریه میکرد.....
reza
اونی ک رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست
واسه اینه ک بهترشو پیدا نکرده....
reza
شب ها گوشه ی بالشم رو از روی درد گاز میگیرم
توهم از درد گردن اورا گاز بگیر....